  • 1. Data: 2005-05-09 08:59:07
    Temat: Przekaz kanadyjski CIBC.
    Od: Skibek Płock <s...@o...pl>

    Mam przekaz pieniężny z Kanady z banku CIBC (Canadian Imperial Bank of
    Commerse) na 80 dolarów.
    Mam też pytanie. Gdzie mogę go zrealizować (mam konto w mBanku i Kredyt
    Banku), jak to sięodbywa i ile czasu trwa.
    Byłęm w PEKAO S.A. ale kazali mi założyć u nich konto.
    PILNE.

    --
    Skibek
    www.sztuka.z.pl

  • 2. Data: 2005-05-09 11:09:03
    Temat: Re: Przekaz kanadyjski CIBC.
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Skibek Płock <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Banku), jak to sięodbywa i ile czasu trwa.
    > Byłęm w PEKAO S.A. ale kazali mi założyć u nich konto.

    Niektóre oddziały BPH zrobią coś takiego bez konta, ale idź do jakiegoś
    większego.

    > PILNE.

    To ze 3 tygodnie może trwać zanim otrzymasz kasę.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2005-05-09 12:36:45
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Niektóre oddziały BPH zrobią coś takiego bez konta, ale idź do jakiegoś
    > większego.

    > To ze 3 tygodnie może trwać zanim otrzymasz kasę.

    PKO BP SA - 2 miesiace, czek z USA (shity bank), 100 USD, prowizja 29 PLN
    :-/

    pozdrawiam
    kursor

  • 4. Data: 2005-05-09 14:34:44
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Niektóre oddziały BPH zrobią coś takiego bez konta, ale idź do jakiegoś
    > większego.
    >
    > To ze 3 tygodnie może trwać zanim otrzymasz kasę.

    Jeslli to MONEY ORDER to mogą skupić

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-05-09 16:39:00
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeslli to MONEY ORDER to mog? skupić

    A ode mnie też możesz skupić?

    Mam Money Order Western Union z BidPay'a, na 47 USD, tylko stary on jest
    dość, z zeszłego roku. Po prostu przez kilka miesięcy nie miałem czasu
    pójść do tego oddziału BHP w Warszawie gdzie się dowiedziałem że to
    robią.

    Aha, ze względu na ekstremalnie niski kurs USD chciałbym otrzymać w
    dolarach, najlepiej na konto w Multibanku.