  • 1. Data: 2005-12-30 21:19:54
    Temat: Przekroczenie limitu na karcie kredytowej
    Od: m...@n...com (Michal Grabowski)

    Na mojej karcie kredytowej zostal przekroczony limit. Limit zostal
    przekroczony po naliczeniu przez bank procentow. Obecnie jestem
    bezrobotny wiec nie mam mozliwosci splaty tego dlugu. Czy jest szansa,
    ze bank zamrozi odsetki?

  • 2. Data: 2005-12-30 21:22:35
    Temat: Re: Przekroczenie limitu na karcie kredytowej
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przekroczony po naliczeniu przez bank procentow. Obecnie jestem bezrobotny
    > wiec nie mam mozliwosci splaty tego dlugu. Czy jest szansa, ze bank

    Spytaj w banku czy może miała jakieś ubezpieczenie.

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-30 22:04:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Grabowski wrote:
> [...]
    > przekroczony po naliczeniu przez bank procentow. Obecnie jestem
    > bezrobotny wiec nie mam mozliwosci splaty tego dlugu. Czy jest szansa,

    Nie.
    Bank naliczy ci opłatę za przekroczenie limitu. Ile, to szukaj w
    regulaminie karty, doliczy to do rachunku karty i dalej będzie oczekiwał
    spłaty kwoty minimalnej tak jakby nic się nie stało.
    Dopiero jak nie spłacisz tego co bank oczekuje to zaczną się robić
    niespokojni i w pierwszym "odruchu" zapytają listem poleconym gdzie jet
    ich kasa, w drugim zablokują kartę, w trzecim nawrzeszczą, że chcą całą
    kasę z odsetkami, w czwartym postraszą sądem a w piątym pójdą do sądu po
    swoje.

  • 4. Data: 2006-01-01 01:02:15
    Od: "Jaca" <jaca_ch@NO_SPAMgazeta.pl>

> [...]
    | regulaminie karty, doliczy to do rachunku karty i dalej będzie oczekiwał
    | spłaty kwoty minimalnej tak jakby nic się nie stało.

    Mało tego - doliczy opłatę za brak spłaty w terminie.
    Rób coś, pożycz kasę gdzie indziej, zwróć się do banku o rozłożenie tego na
    raty (w niektórych jest to mozliwe) - cokolwiek byle uciec z kredytem z
    rachunku karty.

    --
    Jaca

  • 5. Data: 2006-01-01 18:02:10
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Jaca" <jaca_ch@NO_SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    (...)

> [...]
    > na
    > raty (w niektórych jest to mozliwe) - cokolwiek byle uciec z kredytem z

    Ta oplata jest nielegalna w Polsce? Gdzies o tym czytalem - czy ktos moze
    potwierdzic albo zaprzeczyc?

    --
    pzdr smoq