-
11. Data: 2004-06-12 21:19:44
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
> > Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
> > Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
> > konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
> > Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
> > jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
> > kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.
>
> Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.
ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
jakby to od niego zalezalo...
kursor
-
12. Data: 2004-06-12 21:22:04
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "yayco" <i...@s...com>
>Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
>Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
>konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
..
> Mam nadzieję, że
>kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.
>
O nadzei to się brzydko zmarły już niestety angielski dramaturg Szekspir (w
utworze bodajże o Duńczykach traktującym) wypowiedział. Może, dla odmiany,
obowiązki by tak wykonywać, zamiast nadzieję żywić?
Co do prawnych konsekwencji to się jeszcze zobaczy, czy mnie wkurzą
dostatecznie. Ja już ze dwadzieścia lat jak się w to nie bawię, ale popytam
znajomych, co się bankami zajmują i mają innych znajomych, w Łodzi
Tylko to takie nieeleganckie, znależć kancelarię, która ich obsługuje i
doprowadzić ich do pionu od samej góry. Wolałbym żeby takie coś po prostu
działało, bez nacisków (żona zawsze tępi moje zamiłowanie do dydaktyzmu),
żeby pracownicy pracowali, zamiast mieć nadzieję.
yayco
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
13. Data: 2004-06-12 21:31:10
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "yayco" <i...@s...com>
>jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
>kirownika
>placowki, a nie wysylasz skarge do centrali
Jeszcze czego, mój czas jest cenniejszy niż ich. Zadzwonić sobie mogę w
wolnej chwili, albo emalię wysłać, czemu nie... To oni maja obowiązek (sami
go sobie nałożyli w regulaminie, beztrosko naśladując k.p.a) odpowiedzieć na
piśmie w ciągu 30 dni, a nie ja, nieprawdaż?
>> że nie korzystam z kredytów
>
>no to co z ciebie za klient ;)))
Trudny, wymagający, męczący i taki na którego trudno jest zależć haka. Nie
chciałbym mieć takiego klienta, zwłaszcza w czasie pylenia traw.
yayco
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
14. Data: 2004-06-12 21:34:45
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "yayco" <i...@s...com>
>
>ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
>jakby to od niego zalezalo...
Jasne, nic od nikogo nie zależy, wiec usiądżmy sobie w kątku i narzekając na
włąsną niemożność, czekajmy aż nas ktoś kupi, albo wyzwoli (to w zależności
czy krawat jednolicie czerwony, czy też przetykany). Albo przyjadą może jacyś
tacy do roboty, czy co...
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
15. Data: 2004-06-12 21:45:11
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
> >ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
> >jakby to od niego zalezalo...
>
> Jasne, nic od nikogo nie zależy, wiec usiądżmy sobie w kątku i narzekając na
> włąsną niemożność, czekajmy aż nas ktoś kupi, albo wyzwoli (to w zależności
> czy krawat jednolicie czerwony, czy też przetykany). Albo przyjadą może jacyś
> tacy do roboty, czy co...
>
jasne, zawsze mozesz sie postawic
to co, ze wyleja cie z pracy
przeciez czeka na ciebie 10 nowych propozycji zatrudnienia
kursor
-
16. Data: 2004-06-12 21:59:13
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik kursor napisał:
>>>Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
>>>Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
>>>konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
>>>Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
>>>jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
>>>kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.
>>
>>Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.
>
> ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
> jakby to od niego zalezalo...
A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.
Bartol
-
17. Data: 2004-06-12 22:01:19
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "yayco" <i...@s...com>
>jasne, zawsze mozesz sie postawic
nie mogę, nie będę się przed lustrem wygłupiał, dziecko może zobaczyć
>to co, ze wyleja cie z pracy
wylać to mnie może co najwyżej pirat drogowy, jak będę miał pecha któregoś
pięknego dnia
>przeciez czeka na ciebie 10 nowych propozycji zatrudnienia
mam nadzieję, że nie
A tak poważnie, to rozumiem, ale nie wspólczuję: poza ingerencjami Stwórcy,
każdy znas jest tylko sumą wyborów. Lebiej samemu ich dokonywać niż pozwalać
innym. By the way: wybierasz się jutro na wybory?
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
18. Data: 2004-06-12 22:03:17
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "yayco" <i...@s...com>
>A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.
>
>Bartol
>
Zdaje się, że piszemy równolegle mniej więcej to samo. Miło :-)))
yayco
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
19. Data: 2004-06-12 22:08:28
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
> Użytkownik kursor napisał:
> >>>Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
> >>>Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
> >>>konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
> >>>Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
> >>>jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
> >>>kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.
> >>
> >>Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.
> >
> > ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
> > jakby to od niego zalezalo...
>
> A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.
>
ciezko Ci zrozumiec, ze walden ma takie polecenie sluzbowe?
tak odczytuje jego post
dziwie sie, ze mial odwage napisac to na grupie...
zatrudnij sie na podobne stanowisko i dzialaj
pochwal sie na grupie swoimi sukcesami
kursor
-
20. Data: 2004-06-12 22:20:31
Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
> A tak poważnie, to rozumiem, ale nie wspólczuję: poza ingerencjami Stwórcy,
> każdy znas jest tylko sumą wyborów. Lebiej samemu ich dokonywać niż pozwalać
> innym.
nie wszyscy maja takie mozliwosci
jezeli Ty masz -gratuluje
> By the way: wybierasz się jutro na wybory?
>
oczywiscie
kursor