  • 21. Data: 2008-10-12 18:53:31
    Temat: Re: Przeksztalcenie konta w malzenskie - da sie?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Które to wygasa z chwila smierci.
    Nieprzyjemne, ale za to pewne bardziej niż w banku ;-)
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2008-10-12 19:05:45
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja i moja (juz) zona posiadamy dwa odrebne rachunki w ING. Ja na swoje
    > dane, ona na swoje panienskie dane. Czy da sie przeksztalcic jeden z
    > rachunkow tak zeby byl wspolny? Interesuje mnie zminimalizowanie oplat
    > jakie co miesiac ponosimy w tym banku. Jedno konto chce zamknac, a do
    > wspolnego chcialbym druga dodatkowa karte (dla niej). Jezeli nie, to czy
    > da sie otworzyc osobne konto wspolne + 2 karty (a tamte zamknac) ? Mimo
    > tego ze mamy jeszcze osobno konta w mbanku, to w ING trzymaja mnie glownie
    > bankomaty.

    Poczytalem troche i po prostu przeksztalcilem konto w ING na Direct. Przy
    moim sposobie korzystania z konta oplat zero. No i kazdy zachowal swoj
    rachunek. 3 minuty roboty online.

    MarkX

  • 23. Data: 2008-10-13 13:03:42
    Temat: Re: konto wspólne czy pełnomocnictwo
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Banki twierdza, że nie mozna zrobić zapisu na wypadek śmierci.
    Właściwie to nie wiadomo dlaczego, bo nie wynika to z prawa bankowego.
    JaC

    -----