  • 11. Data: 2003-10-16 12:41:57
    Temat: Re: Przelew
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Andy napisał:

    > Spodziewalem sie takiej odpowiedzi thx. To szczerosc,sarkazm czy brak
    > inteligencji?

    Wiesz, jakie pytanie taka odpowiedz. I nic dziwnego.

    Jesli chcesz zaplacic, to pewnie masz powod, czyli stosowna fakture. Na
    fakturze masz troche roznych napisow. Niektore z nich sa obowiazkowe,
    jednoznaczne i konieczne do prowidlowego wywiazania sie ze zobowiazania.
    Naleza do nich:
    1. nazwa wystawcy (czyli komu placisz)
    2. jego adres (czyli adres jego siedziby)
    3. jego numer konta (chodzi o rachunek w banku) - nazwy banku nie musisz
    podawac, wystarcza cyferki
    4. nr faktury (czyli za co placisz)
    5. kwota do zaplaty (czyli ile placisz)
    6. termin platnosci (czyli do kiedy powinienes zaplacic).
    7. jest jeszcze data i miejsce wystawienia faktury, ale nie wnosza one
    niczego ciekawego do rozwazan.

    Jesli postanowiles zaplacic to na pewno otworzyles sobie odpowiedni
    formularz w serwisie www swojego banku. W tym formularzu jest troche
    pol, z ktorych zdecydowana wiekszosc powinenes wypelnic, a wiec:
    1. nr rachunku odbiorcy, czyli to co jest w pkt. 3
    2. nazwe odbiorcy (pkt. 1)
    3. adres odbiorcy (pkt. 2)
    4. tytul platnosci (czyli najlepiej nr faktury - pkt. 4)
    5. kwote platnosci (pkt. 5)
    6. ewentualnie termin platnosci, jesli inny niz dzisiejszy.

    Powiem sczerze, ze nie zrozumialem Twojego pytania, ale mimo wszystko
    postaralem sie odpowiedziec najlepiej jak potrafilem.

    Bartol

  • 12. Data: 2003-10-16 12:48:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No nie do konca Twoja odpowiedz jest w stylu:
    >
    > Pytanie
    > Czym aktualnie jedziesz?
    > 1.tramwajem
    > 2.autobusem
    > 3.samochodem
    > 4.czosnkiem
    >
    > oczywiscie prawidlowa to 4 :-)

    Widzę, że się świetnie orientujesz - no to po co pytasz?

    > Na formularzu ery w polu nr rachunku jest 8 cyfr wiec wpisz to i wyslij
    jak
    > jestes taki madry. A jak wiesz jak wpisac to napisz bo to samo jest np z
    > energia elektryczna.

    Pytasz na grupie bankowej, co wpisać w pole 'numer rachunku' - nie widzisz,
    że to śmieszne? Tak trudno domyśleć się, że w formatce przelewu (dowolny
    bank) w pole 'numer rachunku' trzeba wpisać numer rachunku bankowego ERY?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-10-16 12:52:00
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    Andy, oni wszyscy Ci zle radza! podajesz swoj numer telefonu w tym polu,
    tylko lacznie z numerem kraju, np + 48 602..... , przeciez kazdy operator ma
    swoje pierwsze cyferki, wiec nie musisz pisac czy to do Ery czy do Plusa!

    Cyber

  • 14. Data: 2003-10-16 12:57:20
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon Era. Co
    nalezy
    > wpisac w polu nr rachunku ?

    ja pomijam litery PLN
    dochodzi prawilno :-)

    --
    z pozdrowieniami

    Piotr W.

  • 15. Data: 2003-10-16 13:02:01
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    > Widzę, że się świetnie orientujesz - no to po co pytasz?

    Bo nie wiem.

> [...]
    > bank) w pole 'numer rachunku' trzeba wpisać numer rachunku bankowego ERY?

    Smieszny to Ty jestes. Grupa jest dla wszystkich a nie tylko dla takich
    wymiataczy jak TY. Dla mnie dziwny jest nr rachunku z PLNCURR04 wiec pytam.
    Jak wiesz to odpowiadaj chyba ze stac Cie tylko na sarkazm.

    Andrzej

  • 16. Data: 2003-10-16 13:07:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    pytam.
    > Jak wiesz to odpowiadaj chyba ze stac Cie tylko na sarkazm.

    Dostałeś już odpowiedź - tyle tylko, że Twoje pytanie brzmiało - co wpisać
    w pole numer rachunku? - kontekst nazwy grupy wraz z Twoim pytaniem prowadzi
    do śmieszności - i to nie mojej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-10-16 13:17:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Dla mnie dziwny jest nr rachunku z PLNCURR04 wiec pytam.
    > Jak wiesz to odpowiadaj chyba ze stac Cie tylko na sarkazm.

    Ech, gdybyś spytał w stylu: 'Czy dobrze rozumiem, że odpowiednim
    numerem rachunku jest 12345678-32234-342-PLNCURR04-121, wygląda
    to jakoś dziwnie?', sarkazmu by pewnie nie było.

    Fakt, że te PLNCURR jest nietypowe, zdarza się chyba tylko w BRE. A po
    upowszechnieniu NRB w końcu zaniknie. Niemniej jednak właśnie to jest
    numer rachunku bankowego. Całkowicie poprawny zresztą...

  • 18. Data: 2003-10-16 13:36:17
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Dla mnie dziwny jest nr rachunku  z PLNCURR04 wiec pytam.

    a gdzie jest napisane, ze numer ma skladac sie wylacznie z cyfr?
    np. numer: rejestracyjny samochodu i faktury tez ma w skladzie litery:)
    twoj problem polega na tym, iz nie potrafisz zadac pytania.
    a jak zadales zle pytanie to i odpowiedz cie nie satysfakcjonuje:)
    pozdrawiam
    bd

  • 19. Data: 2003-10-16 13:43:10
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

> [...]
    wpisać
    > w pole numer rachunku? - kontekst nazwy grupy wraz z Twoim pytaniem

    Ktos Ci dyktuje te odpowiedzi czy sam je wymyslasz? A jak ktos podchodzi i
    pyta Cie jaka to ulica to co mu odpowiesz ? Zakladajac ze jestes robotnikiem
    drogowym, czyli z kontekstu wynikaloby ze prawidlowa odpowiedz brzmi np
    asfaltowa. Zastanow sie w tym kontekscie nad swoja odpowiedzia. Jak kogos
    stac tylko na sarkazm to tak odpowiada a ja nie zadalem pytania ilu drzwiowy
    jest 3 drzwiowy samochod.

    Andrzej

  • 20. Data: 2003-10-16 13:49:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Jak kogos
    > stac tylko na sarkazm to tak odpowiada a ja nie zadalem pytania ilu
    drzwiowy
    > jest 3 drzwiowy samochod.

    No własnie zadałeś pytanie z tego gatunku i na dodatek tego nie widzisz
    :-))) - troche mi się znudziło przekonywanie Cię, że pytanie z gatunku 'co
    wpisac w pole numer rachunku' zadane na grupie dotyczącej banków prowadzi
    nieodmiennie do śmieszności zadawającego pytanie. Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn