-
1. Data: 2009-03-15 11:22:22
Temat: Przelew Inteligo -> PKO BP
Od: solz <s...@o...pl>
Od kilku dni jak co miesiac staram sie zrobic przelew z mojego konta
Inteligo na konto innej osoby w PKO BP.
Niestety za kazdym razem dostaje taki oto komunikat:
"Wykonanie transakcji na rachunek prowadzony w oddziale PKO Banku
Polskiego, w nowym systemie informatycznym nie jest obecnie możliwe.
Spróbuj w późniejszym terminie."
Toz to jakis absurd, ze nie moge wykonywac przelewow do PKO BP, mam isc
do bankomatu, wyplacic kase i pozniej do okienka w odziale PKO ?
Chyba czas zmienic bank...
--
Pozdrawiam,
solz
-
2. Data: 2009-03-15 11:50:52
Temat: Re: Przelew Inteligo -> PKO BP
Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>
solz <s...@o...pl> napisał(a):
> Od kilku dni jak co miesiac staram sie zrobic przelew z mojego konta
> Inteligo na konto innej osoby w PKO BP.
> Niestety za kazdym razem dostaje taki oto komunikat:
> "Wykonanie transakcji na rachunek prowadzony w oddziale PKO Banku
> Polskiego, w nowym systemie informatycznym nie jest obecnie możliwe.
> Spróbuj w późniejszym terminie."
Dziwne. Ja co najmniej raz w tygodniu wykonuję taki przelew z Inteligo (do
różnych kont w PKO BP) i bez problemu. Co więcej, w godz. 6-23 (mniej-więcej)
księgowane jest to w kilka minut. Ostatni raz przelewałem w piątek - bez
najmniejszego problemu.
--
Sinus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2009-03-15 11:53:49
Temat: Re: Przelew Inteligo -> PKO BP
Od: solz <s...@o...pl>
Sinus pisze:
> Dziwne. Ja co najmniej raz w tygodniu wykonuję taki przelew z Inteligo (do
> różnych kont w PKO BP) i bez problemu. Co więcej, w godz. 6-23 (mniej-więcej)
> księgowane jest to w kilka minut. Ostatni raz przelewałem w piątek - bez
> najmniejszego problemu.
To chyba musze sie skontaktowac z supportem skoro jestem rodzynkiem ;)
--
Pozdrawiam,
solz