  • 1. Data: 2009-03-15 11:22:22
    Temat: Przelew Inteligo -> PKO BP
    Od: solz <s...@o...pl>

    Od kilku dni jak co miesiac staram sie zrobic przelew z mojego konta
    Inteligo na konto innej osoby w PKO BP.
    Niestety za kazdym razem dostaje taki oto komunikat:
    "Wykonanie transakcji na rachunek prowadzony w oddziale PKO Banku
    Polskiego, w nowym systemie informatycznym nie jest obecnie możliwe.
    Spróbuj w późniejszym terminie."

    Toz to jakis absurd, ze nie moge wykonywac przelewow do PKO BP, mam isc
    do bankomatu, wyplacic kase i pozniej do okienka w odziale PKO ?

    Chyba czas zmienic bank...

    --
    Pozdrawiam,
    solz

  • 2. Data: 2009-03-15 11:50:52
    Temat: Re: Przelew Inteligo -> PKO BP
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    solz <s...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > "Wykonanie transakcji na rachunek prowadzony w oddziale PKO Banku
    > Polskiego, w nowym systemie informatycznym nie jest obecnie możliwe.

    Dziwne. Ja co najmniej raz w tygodniu wykonuję taki przelew z Inteligo (do
    różnych kont w PKO BP) i bez problemu. Co więcej, w godz. 6-23 (mniej-więcej)
    księgowane jest to w kilka minut. Ostatni raz przelewałem w piątek - bez
    najmniejszego problemu.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-03-15 11:53:49
    Od: solz <s...@o...pl>

    Sinus pisze:

> [...]
    > księgowane jest to w kilka minut. Ostatni raz przelewałem w piątek - bez

    To chyba musze sie skontaktowac z supportem skoro jestem rodzynkiem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    solz