  • 1. Data: 2008-07-14 07:51:42
    Temat: Przelew do China Merchants Bank (HONG KONG BRANCH)
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    Witam grupę.
    Zakupiłem na ebay pewien drobiazg i potrzebuję zrobić przelew do banku
    podanego w temacie.

    Chcę przelać $ 15,99 (ta kwota powinna wejść na konto)

    Mam rachunek w Nordea (firmowy) i PKO

    Z którego lepiej przelać pieniądze ?
    Ile powinienem przelać w złotówkach aby sprzedawca dostał $ 15,99 ?

    Pozdrawiam

    Piotr Borowski

  • 2. Data: 2008-07-14 09:03:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Zakupiłem na ebay pewien drobiazg i potrzebuję zrobić przelew do banku
    > podanego w temacie.
    >
    > Chcę przelać $ 15,99 (ta kwota powinna wejść na konto)

    jak kupiles na eBayu to zaplac przez PayPal - to najlepszy sposob i w
    dodatku preferowany przez ten serwis,

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-14 09:20:41
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > jak kupiles na eBayu to zaplac przez PayPal - to najlepszy sposob i w
    > dodatku preferowany przez ten serwis,

    Wiem, nawet założyłem sobie konto na PayPal, ale niestety mam tylko zwykłe
    karty debetowe i nic z tego nie wyszło.

    Napisałem do sprzedawcy podał mi SWIFT i numer konta do przelewu, kwota mała
    więc żadnego stresu tylko nie chcę żeby dostał za mało po przewalutowaniach
    opłatach itp.

    boropi

  • 4. Data: 2008-07-14 09:30:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Napisałem do sprzedawcy podał mi SWIFT i numer konta do przelewu, kwota
    > mała więc żadnego stresu tylko nie chcę żeby dostał za mało po

    ale wiesz, ze sam przelew prawdopodobnie bedzie kosztowal wiecej niz kwota
    jaką masz zaplacic...;-/

    jezeli sam nie masz kk to moze popros o pomoc kogos kto ją ma (zaplacisz w
    pln a ktos za ciebie zaplaci kk przez PayPal)

    gdybys nie znalazl takiej osoby to napisz do mnie...postaram sie pomoc,
    czasem kupuje na eBay'u

    --
    pozdrawiam
    RobertS