  • 1. Data: 2010-01-05 12:48:41
    Temat: Przelew do OFE - jaja
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    raz do roku loguje się na swoje konto w ofe

    Jak powszechnie wiadomo od 1 stycznia zmniejszyła się prowizja od wpłat do ofe
    do 3,% - zostały ujednolicone dla wszystkich.

    Nestety jak na złość albo i nie oto co widzę:

    wpłata składki za XI.2009 r. UWAGA 31.12.2009 - myślę że to nie przypadek

    czy waszym zdaniem to celowe działanie OFE - żeby miliony ludzi zapłacili
    jeszcze wyższą prowizję - przy milionach ludzi to niezły interes

    Jak jest u was i co o tym sądzicie

  • 2. Data: 2010-01-05 17:28:23
    Temat: Re: Przelew do OFE - jaja
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > czy waszym zdaniem to celowe działanie OFE - żeby miliony ludzi zapłacili
    > jeszcze wyższą prowizję - przy milionach ludzi to niezły interes

    Na pewno to celowe dzialanie ZUS, bo kase powinni przeslac wczesniej...

    > Jak jest u was i co o tym sądzicie

    U nas skladki na listopad nie ma :).

    MK

  • 3. Data: 2010-01-05 22:11:08
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    >
    > czy waszym zdaniem to celowe działanie OFE - żeby miliony ludzi zapłacili
    > jeszcze wyższą prowizję - przy milionach ludzi to niezły interes

    Myślę, że data przelewu nie ma znaczenia z punktu widzenia pobierania
    prowizji. Obniżona prowizja obowiązuje za składki należne od 01/2010