  • 1. Data: 2004-04-15 17:00:45
    Temat: Przelew do Szwecji
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Witam, jak najkorzystniej przelac pieniadze do Szwecji? Mam zlotowki,
    czy moze najpierw wymienic je na walute /czy mozna tez na korony
    szwedzkie?/ czy tez lepiej przelac zlotowki i bank je przeliczy na
    korony? Ktory bank oferuje takie przelewy i gdzie sa one
    najkorzystniejsze a moze lepiej w euro lub dolarach? Czy ktos juz
    przelewal pieniadze w ten sposob?
    z gory dziekuje za wszystkie sugestie.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-16 08:18:24
    Temat: Re: Przelew do Szwecji
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Pawel Sztabinski wrote:
> [...]
    > szwedzkie?/ czy tez lepiej przelac zlotowki i bank je przeliczy na
    > korony? Ktory bank oferuje takie przelewy

    zapytaj w Nordea Banku - oryginalna Nordea jest ze Szwecji
    ze Szwedzkich bankomatów nasza Nordea wyplaca bez prowizji
    wiec moze przelewy tez sa jakos uproszczone i tansze
    tel 0-801 NORDEA
    *** blad ***