  • 1. Data: 2009-08-12 13:00:17
    Temat: Przelew mBank -> Alior
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam,

    Przelew wykonany z mbanku kolo 9-tej zapal sie na druga sesje 9:55 ale
    do aliora na 12:15 nie dotarl, ciekawe czy dotrze na 16:15, ktos juz to
    przerabial?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-08-12 13:00:24
    Temat: Re: Przelew mBank -> Alior
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h5ue94$sb2$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Przelew wykonany z mbanku kolo 9-tej zapal sie na druga sesje 9:55 ale do
    > aliora na 12:15 nie dotarl, ciekawe czy dotrze na 16:15, ktos juz to
    > przerabial?

    O 12:15 w Aliorze księgowana jest I sesja, więc nie mógł się załapać.

  • 3. Data: 2009-08-12 13:02:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:00:17 +0200, ForALL napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Przelew wykonany z mbanku kolo 9-tej zapal sie na druga sesje 9:55 ale
    > do aliora na 12:15 nie dotarl, ciekawe czy dotrze na 16:15, ktos juz to
    > przerabial?

    Hmmm 12:15 w A to pierwsza sesja a ty wysłałeś drugą sesją z mbanku -
    logiczne jest, że pojawi się w A drugą sesją czyli 16:15. Aż tak
    skomplikowane?

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-08-12 13:35:30
    Od: ForALL <N...@s...info>

    xbartx pisze:

    > Hmmm 12:15 w A to pierwsza sesja a ty wysłałeś drugą sesją z mbanku -
    > logiczne jest, że pojawi się w A drugą sesją czyli 16:15. Aż tak
    > skomplikowane?

    Ok, obralem zly tok myslenia w tym wypadku:)

  • 5. Data: 2009-08-12 13:54:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:35:30 +0200, ForALL napisał(a):

    > Ok, obralem zly tok myslenia w tym wypadku:)

    Tutaj:
    http://www.money.pl/banki/elixir/

    jest jasno rozpisane, ale pewnie to już znasz ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-08-12 14:06:23
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-12 15:02, xbartx wrote:

    > Hmmm 12:15 w A to pierwsza sesja a ty wysłałeś drugą sesją z mbanku -
    > logiczne jest, że pojawi się w A drugą sesją czyli 16:15. Aż tak
    > skomplikowane?

    Z tego co czytałem o alior to przelew może pojawić się dopiero jutro rano.

    http://appfunds.blogspot.com/2009/08/alior-bank-nie-
    do-konca-szlachetny.html

  • 7. Data: 2009-08-12 14:31:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 12, 4:06 pm, Peet <w...@a...com> wrote:

    > Z tego co czytałem o alior to przelew może pojawić się dopiero jutro rano.
    >
    > http://appfunds.blogspot.com/2009/08/alior-bank-nie-
    do-konca-szlachet...

    "Nie jestem zbyt długo klientem tego banku, ale już dostrzegłem
    kolejny drobny kancik dokonywany na klientach"

    Drobny kancik? Informacja ta nie jest jakos szczegolnie przed
    klientami ukrywana :)

    Ja mam wrazenie, ze jest grupa internautow X, ktorzy chyba korzystali
    wczesniej jedynie z jednego banku i nie posiadali wiekszej wiedzy na
    temat bankowosci, z wyjatkiem np. oferty mBanku. W zwiazku z szturmem
    Aliora na wszystkie segmenty klientow ludzie "odkrywaja" bankowosc/
    ameryke.

    Tak bylo z kilkoma rzeczami, ktore Alior upowszechnil np. lokata nocna
    gdzie uparcie na necie ludzie twierdzili, ze oprocentowanie lokaty
    liczy sie noca wiec jest to 1/2 z 1/2 z srodkow z konta - bo po prostu
    nigdy nie mieli doczynienia z bankowoscia w innym wydaniu niz ror w
    mBanku - cos tak prostego i oczywistego jak lokata nocna nie bylo im
    znane.

    Podobnie jest z sesjami elixira - roznie banki to ksieguja [ING,
    Pocztowy czy BPH od dawien dawna nie ksieguja 3 sesji] ale ludzie
    zaczynaja takie rzeczy odkrywac jedynie dzieki aliorowi :)

  • 8. Data: 2009-08-12 15:14:50
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Drobny kancik? Informacja ta nie jest jakos szczegolnie przed
    > klientami ukrywana :)
    > (...) ale ludzie zaczynaja takie rzeczy odkrywac jedynie dzieki aliorowi
    > :)

    E tam, ludzie sa po prostu bystrzy jak gorski strumien i nie daja sie tak
    latwo oszukac. Banki kradna i to na potege! Grupy pl.biznes.banki nie
    czytasz? Przeciez co drugi watek zaczyna sie albo konczy stwierdzeniem ze
    bank mnie/kolege/szwagra/spoleczenstwo oszukal i okradl... Niedlugo bedzie
    tez ze porwal i pobil...

  • 9. Data: 2009-08-12 17:27:13
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Sie, 17:14, "jacko" <s...@t...com> wrote:

> [...]
    > bank mnie/kolege/szwagra/spoleczenstwo oszukal i okradl... Niedlugo bedzie

    Ciekawe kiedy zaczna gwalcic :)

  • 10. Data: 2009-08-12 17:56:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sie, 16:31, BK <b...@g...com> wrote:

    > Podobnie jest z sesjami elixira - roznie banki to ksieguja [ING,
    > Pocztowy czy BPH od dawien dawna nie ksieguja 3 sesji] ale ludzie
    > zaczynaja takie rzeczy odkrywac jedynie dzieki aliorowi :)

    No i dzięki Tobie..;-)