  • 1. Data: 2002-09-01 09:26:18
    Temat: Przelew na konto CDM Pekao
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Witam,

    Musze z mBanku przelac szmal do Biura Maklerskiego CDM Pekao na numer
    rachunku 12401011-44000044-1700-411112-001-0000 ale system mbanku muwi ze
    rachunek jest za dlugi, czy moge w takim razie opuscic kreseczki lub ostanie
    4 zera, bo bez tego przyjmuje ale nie wiem czy kturys z nich jest poprawny.

    Marcin P.

  • 2. Data: 2002-09-01 09:59:31
    Temat: Re: Przelew na konto CDM Pekao
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Marcin_P wrote:

> [...]
    > 4 zera, bo bez tego przyjmuje ale nie wiem czy kturys z nich jest poprawny.

    Można opuścić 0000. Przynajmniej ja tak robię i działa, wydaje mi się
    też, że gdzieś to było explicite napisane.

    Michał

  • 3. Data: 2002-09-01 10:19:28
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Można opuścić 0000. Przynajmniej ja tak robię i działa, wydaje mi się
    > też, że gdzieś to było explicite napisane.
    >
    > Michał

    Dzieki za info.

    Marcin P.

  • 4. Data: 2002-09-01 12:34:24
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > 4 zera, bo bez tego przyjmuje ale nie wiem czy kturys z nich jest poprawny.

    MUSISZ pominąć kreseczki,
    MOŻESZ pominąć 0000

  • 5. Data: 2002-09-01 12:56:56
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > MUSISZ pominąć kreseczki,
    > MOŻESZ pominąć 0000

    Czy to znaczy ze z kreseczkami nie przejdzie, bo z postu Michała wynika ze
    on wysyla z kreseczkami ale bez zer i jest OK.

    Marcin P.

  • 6. Data: 2002-09-01 12:58:53
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin_P wrote:

    > Czy to znaczy ze z kreseczkami nie przejdzie, bo z postu Michała
    > wynika ze on wysyla z kreseczkami ale bez zer i jest OK.

    Sprawdz sam i napisz :)

  • 7. Data: 2002-09-01 13:08:11
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz sam i napisz :)

    Jak nic nie wiesz na ten temat to lepiej nie odpowiadaj.

  • 8. Data: 2002-09-01 13:16:04
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin_P" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja do Pekao SA przelewam bez 0000, z kreskami i biega.
    Do BRE przelewam tylko z jedną kreską po numerze oddziału i też biega

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-09-01 13:19:10
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja do Pekao SA przelewam bez 0000, z kreskami i biega.
    > Do BRE przelewam tylko z jedną kreską po numerze oddziału i też biega

    Dzieki czyli tak jak napisal Michal.

    Marcin P.

  • 10. Data: 2002-09-01 13:21:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin_P wrote:

    > Jak nic nie wiesz na ten temat to lepiej nie odpowiadaj.

    Wiem tyle, że dość często się to zmieniało (tzn. aktualizacje systemu
    wpływały na przetwarzanie różnych formatów rachunków), dlatego najlepiej
    sprawdzić wklejając, nie można polegać na informacjach z poprzednich
    prób. Sprawdzić jest łatwo, bo informacja o błędzie lub rozpoznanie
    banku jest zaraz po kliknięciu.

    Stąd moja rada, nie miało to być złośliwe.