  • 11. Data: 2002-09-01 14:34:11
    Temat: Re: Przelew na konto CDM Pekao
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:akt48j$4ms$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wiem tyle, że dość często się to zmieniało (tzn. aktualizacje systemu
    > wpływały na przetwarzanie różnych formatów rachunków), dlatego najlepiej
    > sprawdzić wklejając, nie można polegać na informacjach z poprzednich
    > prób. Sprawdzić jest łatwo, bo informacja o błędzie lub rozpoznanie
    > banku jest zaraz po kliknięciu.
    >
    > Stąd moja rada, nie miało to być złośliwe.

    Witam

    Dwie opisane przeze mnie systuacje sprawdzilem i system mbanku to przyjmuje,
    ale nie wiedzialem który jest bardziej poprawny a szmal musi na wtorek na
    100% dosc do biura maklerskiego i stad moje pytanie, ale jak juz zauwazyles
    dostalem dwie odpowiedzi z których skorzystalem.

    Marcin P.

  • 12. Data: 2002-09-01 14:56:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    przelewam bez kresek a z zerami - i idzie :)

  • 13. Data: 2002-09-01 15:07:30
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > przelewam bez kresek a z zerami - i idzie :)

    albo z kreskami i bez zer, tez idzie

  • 14. Data: 2002-09-01 17:47:38
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > >

    > albo z kreskami i bez zer, tez idzie

    Dzieki wszystkim za odpowiedz.

    Marcin P.

  • 15. Data: 2002-09-01 17:55:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin_P wrote:

    > Dzieki wszystkim za odpowiedz.

    Widzisz Marcin, bo troszkę nieprecyzyjnie sformułowałeś pytanie.
    Większość (wraz ze mną) zrozumiała, że pytasz, co przyjmie system
    mBanku. Natomiast jak ujawniłeś później, oba formaty przyjmuje (czyli
    dotrą do właściwego banku), natomiast ważne jest dla Ciebie, aby PKO SA
    zaksięgował dane Twojego przelewu z KIRu automatycznie (=szybciej). I tu
    musiałby się wypowiedzieć ktoś znający dobrze od środka system PKO SA.
    Ja gdybym miał wybierać, to wybrałbym z kreseczkami bez zer, ale to tak
    bardziej intuicyjnie.

  • 16. Data: 2002-09-01 18:10:54
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

> [...]
    > musiałby się wypowiedzieć ktoś znający dobrze od środka system PKO SA.
    > Ja gdybym miał wybierać, to wybrałbym z kreseczkami bez zer, ale to tak

    Moze troszeczke zagmatwalem ale napisalem juz w pierwszym poscie ze oba
    przyjmuje cytat: "czy moge w takim razie opuscic kreseczki lub ostanie 4
    zera, bo bez tego przyjmuje ale nie wiem czy kturys z nich jest poprawny." .
    Tez wybralem ten bez zer po oczymaniu 2 podobnych odpowiedzi.

    Marcin P.

  • 17. Data: 2002-09-03 11:37:43
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin_P" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki wszystkim za odpowiedz.

    Jeszcez raz wszystkim dzieki za informacje. Szmal doszedł nawet szybciej niz
    myslalem (w poniedzialek).

    __
    Pozdrawiam
    Marcin P.

  • 18. Data: 2002-09-03 19:47:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Sep 2002 11:59:31 +0200,
    osoba podpisana: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Można opuścić 0000. Przynajmniej ja tak robię i działa, wydaje mi się
    > też, że gdzieś to było explicite napisane.

    Potwierdzam - sam przelewałem kupując obligacje i dochodziło bez zer.
    Natomiast nie daj sie wpuścić w opuszcznie kreseczek - wtedy na pewno
    nie dojdzie ;-)

    KJ

    --
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell