  • 1. Data: 2009-05-09 17:09:20
    Temat: Przelew na zamknięty wcześniej rachunek
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Rok temu zamknąłem rachunek w Lukas Banku. Teraz pewna osoba, nie
    wiedząc o tym, zrobiła przelew na ten numer rachunku.
    Czy możliwe jest, że mój dawny numer rachunku dostał ktoś inny i tym
    samym otrzymał teraz nienależny przelew? Czy jest jakakolwiek szansa na
    odzyskanie pieniędzy? Co należy zrobić w tym celu?

  • 2. Data: 2009-05-09 17:30:01
    Temat: Re: Przelew na zamknięty wcześniej rachunek
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy możliwe jest, że mój dawny numer rachunku dostał ktoś inny i tym samym
    > otrzymał teraz nienależny przelew?

    Jakkolwiek teoretycznie naturalnie jest to możliwe, w praktyce nie jest
    możliwe.

    > Czy jest jakakolwiek szansa na odzyskanie pieniędzy? Co należy zrobić w
    > tym celu?

    Odzyska je nadawca przelewu (ty nie za bardzo masz taką możliwość). W ciągu
    kilku dni powinien dostać zwrot. Jeśli będzie twierdził, że nie dostał, na
    99% będzie kłamał.

  • 3. Data: 2009-05-09 18:57:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...pl> writes:

    > Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakkolwiek teoretycznie naturalnie jest to możliwe, w praktyce nie
    > jest możliwe.

    Jest. Znam co najmniej 1 bank który "dokonuje recyclingu NRB" po +-
    roku. (a przynajmniej dokonywał)

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 4. Data: 2009-05-09 21:01:11
    Od: " " <z...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Jest. Znam co najmniej 1 bank który "dokonuje recyclingu NRB" po +-
    > roku. (a przynajmniej dokonywał)
    >
    > KJ

    Jaki to bank?

  • 5. Data: 2009-05-09 23:12:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Jest. Znam co najmniej 1 bank który "dokonuje recyclingu NRB" po +-
    > roku. (a przynajmniej dokonywał)

    który taki mondry? ;)

    PG