  • 21. Data: 2012-01-03 17:48:40
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jdven6$7tg$...@i...gazeta.pl...

    Dobrze myślisz, ale jak tam pójdą wszyscy zdesperowani mbankowi
    stutysięcznicy to promocja może ulec nagłemu skróceniu, bo budżet SC nie
    jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie także
    inne potencjalnie możliwe szykany. :)

    O takich rzeczach moim skromnym zdaniem należy raczej pisać w czasie
    przeszłym, dając szansę co bardziej bystrym na samodzielne znajdowanie
    podobnych 'okazji', a jednocześnie nie dopuszczając do zniechęcenia się
    podmiotów oferujących takie okazje, na skutek zmasowanego najazdu
    desperatów. :D

  • 22. Data: 2012-01-03 17:51:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:45:56 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Ciekawe czy 10k limit jest na karte czy na konto uzytkownika...

    Według mnie na konto:
    <http://skycash.com/pl/czym-jest-skycash/ile-to-kosz
    tuje/ile-to-
    kosztuje.html>

    i zobacz na "Limity Centrum Kart SkyCash"

    Do tego pamiętaj, że tam tylko karty VISA akceptują.

    Xenocide

  • 23. Data: 2012-01-03 17:55:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:48:40 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie
    > także inne potencjalnie możliwe szykany. :)

    No to fakt. Pewnie założyli sobie na tę promocję, że przyciągną po iluś
    tam klientów, no i niech każdy pociągnie max to będzie tyle i tyle. Jak
    przekroczą próg to, jak to zwykle w takich przypadkach, trąba ucięta ;)
    MC jakby dopięli, to by można z CB poszaleć a tak z VISA to tak sobie
    średnio na jeża.

> [...]
    > podobnych 'okazji', a jednocześnie nie dopuszczając do zniechęcenia się
    > podmiotów oferujących takie okazje, na skutek zmasowanego najazdu

    No ok rozumiem i do takiego czegoś mogę się stosować - czas przeszły jak
    najbardziej i można dorzucić trochę grupowej "grypsery" hi hi.

    Xenocide

  • 24. Data: 2012-01-04 12:43:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.01.2012 18:48, MarekZ pisze:
> [...]
    > jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie
    > także inne potencjalnie możliwe szykany. :)

    Marku, odezwalbys sie na priv? ;) Mam jedno krotkie pytanie.

  • 25. Data: 2012-01-04 12:55:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > To że zapłaci od razu wcale nie oznacza, że mu od razu telefon włączą,
    > także tutaj się raczej nie przyda.

    No... Oczywiście założyłem milcząco, że telekomunikacja odpowiednio
    zaimplementuje obsługę błyskawicznych przelewów w swoim systemie.
    Naturalnie nie musi tego zrobić, ale sendo w tym, że potencjalnie będzie
    mogła. Wszak przykład był teoretyczny. :-)

    --
    MiCHA

  • 26. Data: 2012-01-04 14:57:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 13:55:43 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > Naturalnie nie musi tego zrobić, ale sendo w tym, że potencjalnie będzie
    > mogła. Wszak przykład był teoretyczny. :-)

    Wydaje mi się, że raczej nie ma szans. Ostatnio czytałem (nie pamiętam
    gdzie) jak osoba opisywała swoje przeboje z Orange i komórka. Miał jakieś
    zaległe rachunki, więc nie można było uruchomić procedury przedłużenia
    umowy. Poszedł zapłacić do kasy i wrócił do Pani. Po około bodajże
    godzinie poszedł do domu, bo dalej nie było zaksięgowane. Po tygodniu i
    po dwóch dalej nie było. W końcu mu poradzili aby przeniósł nr do innego
    operatora, bo trwa to jeden dzień a jako, że nowemu operatorowi będzie
    bardzo zależało, więc przyciśnie i się wszystko wyjaśni. Klient
    oczywiście miał papier w ręce, że wszystkie zaległe rachunki ma
    opłacone :)

    Xenocide

  • 27. Data: 2012-01-06 11:10:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisał(a):

    > No tylko ja was proszę, bez billboardów...

    Szybko reagują, bestie...

    AK

  • 28. Data: 2012-01-06 19:22:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.01.2012 12:10, Andrzej Kubiak pisze:

    > Szybko reagują, bestie...

    Z pozdrowieniami dla tego blogo-trolla:

    http://regularne-oszczedzanie.blogspot.com/2012/01/s
    kycash-nowy-sposob-na-transfer-srodkow.html

  • 29. Data: 2012-01-10 20:20:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Sty, 20:22, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Z pozdrowieniami dla tego blogo-trolla:
    >
    > http://regularne-oszczedzanie.blogspot.com/2012/01/s
    kycash-nowy-sposo...

    Hehe... wspolpracowac z taka firma to ja nie chce. Jak mozna miec
    zaufanie kto z dnia na dzien zmienia zasady? Obiecywali promocje na
    wplaty do konca marca, a tu juz ani sladu po niej. Teraz zapewne
    zaczna sprzedawac dane osobowe osob, ktore sie zarejestrowaly ;). A
    moze tylko o to chodzilo...

    doładowanie konta SkyCash poprzez Centrum Kart SkyCash
    opłata za doładowanie online: 1,9%

    miesięczny limit transakcji zasileń z Centrum Kart SkyCash dla
    użytkowników zweryfikowanych
    2000 zł

    MK

  • 30. Data: 2012-01-10 23:38:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.01.2012 21:20, MK pisze:
> [...]
    > opłata za doładowanie online: 1,9%
    >
    > miesięczny limit transakcji zasileń z Centrum Kart SkyCash dla

    Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z
    kart za darmo to co sie dziwisz ;)