  • 31. Data: 2012-01-11 09:03:29
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy.
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 11 Sty, 00:38, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z
    > kart za darmo to co sie dziwisz ;)

    Troche tak, bo chyba liczyli sie z duzym zainteresowaniem i celem
    takiej 'promocji' bylo pozyskanie nowych klientow. Nalezalo tylko
    podac gorna granice np. pierwszych 1000 transakcji.
    Jeszcze bardziej mnie dziwi, ze ograniczyli kwote zasilenia z karty po
    wycofaniu sie z promocji. Moze to oznaczac tylko, ze przy pobieraniu
    takiej prowizji nie sa w stanie pokryc kosztow zmiennych, ale wtedy
    caly ten biznes w ogole sie nie oplaca. Chyba, ze ktos potrzebuje
    pralni...
    Generalnie kojarzy mi sie to bardziej z Pania Jadzia, ktora dala
    ogloszenie na Grouponie, ze bedzie sprzatac za grosz i pozniej
    narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
    mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
    uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

    MK

  • 32. Data: 2012-01-11 09:18:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.01.2012 10:03, MK pisze:

> [...]
    > mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
    > uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

    To jest Polska, tutaj po prostu tak jest. Wystarczy spojrzec na powazna
    instytucje, jaka powinien byc bank - BGZ Optima. Przez pierwsze dni
    ledwo chodzil a w koncu szybciutko koncza promocje z zakladaniem lokat.

  • 33. Data: 2012-01-11 10:24:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-11, MK <m...@i...pl> wrote:

    > narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
    > mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
    > uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

    To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej może to się stać poważną
    firmą, ale zapewne właściciele będą się tego musieli nauczyć i zapewne
    na własnych błędach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2012-01-11 10:45:31
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 11 Sty, 11:24, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej mo e to si sta powa n
    > firm , ale zapewne w a ciciele b d si tego musieli nauczy i zapewne
    > na w asnych b dach.

    Startup o kapitale zakładowym w wysokości 5.271.118,00 (pięć milionów
    dwieście siedemdziesiąt jeden tysięcy sto osiemnaście) złotych, w
    całości opłaconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
    firma nie robila glupich bledow.

    MK

  • 35. Data: 2012-01-11 11:41:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-11, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Startup o kapitale zakładowym w wysokości 5.271.118,00 (pięć milionów
    > dwieście siedemdziesiąt jeden tysięcy sto osiemnaście) złotych,

    ... co jest wymagane przepisami ustawy. :)

    > w całości opłaconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
    > firma nie robila glupich bledow.

    Tam zaraz zainwestował.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2012-01-11 12:12:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 11:45, MK pisze:
    > Startup o kapitale zakładowym w wysokości 5.271.118,00 (pięć milionów
    > dwieście siedemdziesiąt jeden tysięcy sto osiemnaście) złotych, w
    > całości opłaconym?

    Chyba nie sugerujesz, że "kapitał w całości opłacony" musi się jeszcze w
    spółce znajdować? :) Przecież on mógł być już w całości "wydany" :)

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2012-01-11 12:47:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 11 Sty, 13:12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Chyba nie sugerujesz, e "kapita w ca o ci op acony" musi si jeszcze w
    > sp ce znajdowa ? :) Przecie on m g by ju w ca o ci "wydany" :)

    Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

    MK

  • 38. Data: 2012-01-11 13:44:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 13:47, MK pisze:

    > Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

    No, mogło. Na przykład rachunki za telefon. Albo praca pracowników. Albo
    woda w baniakach do picia przez personel.
    itp. itd.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2012-01-11 13:59:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-11, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

    Może przerzucali z KK przez bluecash ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2012-01-11 22:23:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:24:47 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej może to się stać
    > poważną firmą, ale zapewne właściciele będą się tego musieli nauczyć i
    > zapewne na własnych błędach.

    A to się w takim razie nie ma co dziwić, że się tak szybko z tego rakiem
    wycofują, żeby z tego 8.1 jak najwięcej dla nich zostało, jak już startup
    wypełni czas przez który miał funkcjonować ;)

    Xenocide