  • 1. Data: 2009-06-16 05:59:38
    Temat: Przelew papierowy bez poprawek żadnych PKO BP
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Czy składając przelew w PKO BP z rachunku firmy w formie papierowej jest
    jakiś przepis czy wewnętrzny regulamin, że nie może być żadnych poprawek ?
    aprzelew z poprawką i parafką obok poprawki nie może być przyjęty ?

    Czy jest jakiś przepis że data na przelewie obok pieczątki i podpisu musi
    być dzisiejsza i nie może być przeprawiana ?

    Od razu wyprzedzę wszelkie uwagi, że banki mają w ofercie obsługę przelewów
    w okienku dla klientów, którzy z różnych przyczyn nie chcą, nie umieją lub
    nie mogą obsługiwać rachunków przez internet.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 2. Data: 2009-06-16 06:23:36
    Temat: Re: Przelew papierowy bez poprawek żadnych PKO BP
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    Przeczytaj ostatnie zdanie

    http://www.vulcan.pl/doradca/12/formularze.html

  • 3. Data: 2009-06-16 06:54:14
    Od: BK <b...@g...com>

    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    > Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'

    Boze co w z tymi przepisami. Przepis na to, przepis na tamto ;-) Warto
    czasami pamietac, ze zycie to nie ksiazka kucharska i nie sklada sie z
    samych przepisow ;)

    A czy jest cos co obliguje bank do przyjecie takiego poprawianego
    polecenia przelewu? Nie. Wiec sobie zycza niepoprawiany, czytelny i
    jednoznaczny dla swojego swietego spokoju i bezpieczenstwa zeby sie
    pozniej klient nie przywalil, ze cos bylo "nie tak" .

  • 4. Data: 2009-06-16 22:02:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy jest jakiś przepis że data na przelewie obok pieczątki i podpisu musi
    > być dzisiejsza i nie może być przeprawiana ?

    Poza tzw. należytą starannością banku nic innego nie przychodzi mi do
    głowy.

  • 5. Data: 2009-06-16 22:19:22
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Daty zawsze się czepiali, żebyś nie reklamował długiego wykonania.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-06-17 07:05:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h17ccc$e9i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Czy jest jakiś przepis że data na przelewie obok pieczątki i podpisu musi
    > być dzisiejsza i nie może być przeprawiana ?

    Ale to dla Twojego bezpieczeństwa m.in. I dla swiętego spokoju banku.
    A przepisu na wszystko nie szukaj bo to bez sensu.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-06-18 21:09:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 09:05:37 +0200, kris napisał(a):

    > Ale to dla Twojego bezpieczeństwa m.in. I dla swiętego spokoju banku.
    > A przepisu na wszystko nie szukaj bo to bez sensu.

    cóż...
    klient przy okienku miał taki argument, że na całym świecie nanosi się
    poprawki do umów kreśli kwoty , stawia obok parafki a PKO BP nie może
    przyjąć takiego przelewu.

    tak zapytam się znawców, czy jest coś takiego w PKO BP jak dyspozycja ustna
    ? czyli mówi się jakiprzelew, a panna z okienka drukuje z systemu druk na
    którym klient stawia swój podpis ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php