  • 21. Data: 2010-01-14 18:16:59
    Temat: Re: Przelew przychodzacy USD
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Dla przykladu podstawowa stawka w UK dla banku wysylajacego to 20 GBP
    > niezaleznie od kwoty+ posrednicy jak beda.

    Na szczescie sa wyjatki,
    np: wysylka z NatWest i odbior w PKO BP.
    Koszt = 0 GBP (i 0 PLN)

    --
    T.F.

  • 22. Data: 2010-01-16 14:41:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-13 17:27, kuba wrote:

    > Pieknie dziekuje.Tak sie sklada ze mam u Panstwa konto walutowe z
    > dawnych czasow.

    Ale rozumiesz oczywiście, że koszty banków pośredniczących dalej będą (i
    nie da się ich dokładnie oszacować zawczasu).

    Nawet w sytuacji jeśli przelew walutowy jest pomiędzy dwoma bankami
    polskimi.

    Piotrek