  • 21. Data: 2002-04-10 13:08:16
    Temat: Re: Przelew w BZWBK - pomocy
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    > ujmę to trochę inaczej: czy wykonałeś operacje na te kwoty? z postu
    wynika, że
    > tak. Powinieneś więc zapewnić na rachunku środki, które zapewnią
    odpowiednie
    > zabezpieczenie. o ile się orientuję każdy regulamin karty odpowiedzialność
    za
    > zapewnienie odpowiednich środków na rachunku zostawia po stronie klienta
    ergo:
    > wszelkie roszczenia zwrotu pobranych opłat karnych są bezzasadne.

    Nie przypominam sobie teraz jak się rzecz miała dokładnie z regulaminem.
    Wiem, że nie był to regulamin karty, tylko RORu, a kwestię kart ujmował w
    kilku zdaniach, pozwalając na dość dużą swobodę interpretacji.
    Tylko ciekawe jak rzecz miała by się, gdybym w tym czasie zamknął konto,
    bank przecież nie miał żadnej informacji o transakcji (BTW - ja ich
    dokonałem). Nie zapewniłbym środków na rachunku, bo bym go już nie miał.
    Generalnie sprawa zostawiła na mnie niemiłe wrażenie. Po tym dopiero się
    dowiedziałem co to floor limit i dlaczego transakcja w ogóle przeszła przez
    CKC Peakao, a handlobank nic o tym nie wiedział. W każdym razie gdybym się
    wtedy nie wygłupiał z zachcianką ECMC i zapłacił Maestrem - sprawy by nie
    było.

    Było minęło. Człowiek się uczy na błędach. Ale (nawiasem mówiąc) czy Ty
    pamiętasz co kupiłeś kartą 4 miesiące temu?

    pzdr

  • 22. Data: 2002-04-11 09:07:21
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Było minęło. Człowiek się uczy na błędach. Ale (nawiasem mówiąc) czy Ty
    > pamiętasz co kupiłeś kartą 4 miesiące temu?

    Oczywiście, że nie pamiętam co kupiłem 4 miesiące temu (a nawet miesiąc). Nie o
    to mi chodzi. Zacząłem całą polemikę nawiązując do stwierdzenia, że bank winien
    Ci zwrócić pobrane opłaty karne i chodzi mi tylko i wyłącznie o to....

    kpjm

  • 23. Data: 2002-04-11 11:58:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > a niby z jakiej okazji? o ile dobrze rozumiem to klient banku nie zapewnił
    > odpowiednich środków na rachunku, no nie?

    Gdyby do mnie dotarła reklamacja od klienta, któremu po pół roku zdjęto
    jakąś opłatę i zupełnie o tym zapomniał to bym mu oddał karę - bo za co go
    karać? Za niedoskonałości systemu finansowego?

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2002-04-11 12:29:31
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakąś opłatę i zupełnie o tym zapomniał to bym mu oddał karę - bo za co go
    > karać? Za niedoskonałości systemu finansowego?

    zdefiniuj pojęcie systemu finansowego to porozmawiamy dalej...

  • 25. Data: 2002-04-13 23:04:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002 12:52:58 +0200, "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja otworzylem tam rachunek w tym samym tygodniu co otworzyli oddzial w
    >Poznaniu :)) A teraz tylko zostalo tylko wspomnienie... i jakies g*** centra
    >kredytowe.

    A ja nigdy nie otworzylem. Oferta byla jak dla mnie srednia no i
    obluga na stojaco, w czasach gdy bylem zauroczony Lukasem,
    odstraszala.

    I tylko niesmialo przypomne jakie tu byly dluuugie debaty np. o tym
    jak dostac MC - jak przekonac "inteligentny" system scoringowy czy o
    handlonecie, ktorego niezawodnosc byla hmm probelatyczna.
    No ale o tyc co odeszli nie wypada mowic zle :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 26. Data: 2002-04-14 18:04:28
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > zdefiniuj pojęcie systemu finansowego to porozmawiamy dalej...

    Czy rozmowa z Tobą ma być jakimś wyróżnieniem? :-P
    Obejdę się...

    K. Kowalski