  • 1. Data: 2009-01-26 16:58:41
    Temat: Przelew walutowy BZWBK
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Musze do banu w Polsce przelac 1000 usd.Jak wyglada kwestia prowizji za
    przelew.Wypelniajac przelew na ta kwote prowizja pobierana jest z konta
    walutowego czy zlotowego?
    Czy nie daj panie potracana jest od tego 1000 i dociera do odbiorcy
    niepelna kwota.
    Prosze o rozjasnienie mojej niepewnosci ;)

  • 2. Data: 2009-01-26 22:38:58
    Temat: Re: Przelew walutowy BZWBK
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    kuba pisze:
> [...]
    > niepelna kwota.
    > Prosze o rozjasnienie mojej niepewnosci ;)

    No ale skad wysylasz ?
    W AIB irlandzkim przelewy swiftowe sa w ramach standardowej oplaty 0,20
    EUR za kazda operacje elektroniczna.
    W polsce juz zalezy od banku, ale do 20 PLN powinna wyniesc prowizja.

    Szkoda, ze nie EUR tylko USD - wtedy mozna by SEPA puscic.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-01-30 17:47:20
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:glkq42$s5s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > niepelna kwota.
    > Prosze o rozjasnienie mojej niepewnosci ;)

    BZBWK pobiera opłatę za PRZYCHODZĄCE zagraniczne przelewy walutowe (1%). Dla
    mnie to skandal, z tego powodu zlikwidowałem konto u nich. Ani Citi, ani
    mBank, ani zapewne większość banków na świecie nie pobiera opłat za uznania
    rachunku!

    k.

  • 4. Data: 2009-02-04 13:15:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>