-
1. Data: 2003-03-19 20:21:23
Temat: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
Od: "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl>
Cześć Wszyscy,
Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
dotarły, nawet po tygodniu...
Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?
Dziękuję za wszelką poradę, pozdrawiam -
Marcin
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-03-19 21:03:55
Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>
jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
dokonania przelewu !
pozdrowka
m...@p...pl
Użytkownik "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć Wszyscy,
>
> Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
> potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
> dotarły, nawet po tygodniu...
> Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
> Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
> A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?
>
> Dziękuję za wszelką poradę, pozdrawiam -
> Marcin
>
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-03-20 00:56:24
Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
Marcin Drewniak <m...@N...gazeta.pl> napisał w
news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl:
> Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
> potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż
> nie dotarły, nawet po tygodniu...
> Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
Poproś sklep, żeby Ci przysłali oświadczenie na piśmie, że przelew nie
dotarł. Mając to oświadczenie reklamuj w mBanku zaginiecie przelewu,
niech mBank robi zadymę i szuka winnego.
Jest całkiem prawdopodobne, że przed wystawieniem pisemnego oświadczenia
poszukają w sklepie dokładniej i Twój przelew nagle się znajdzie ;)
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)
-
4. Data: 2003-03-20 07:22:42
Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
"Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
> Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
> potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
> dotarły, nawet po tygodniu...
> Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
> Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
> A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?
sklepy mają to do siebie, że sprawdzają papierowe wyciągi :))
a taki wyciąg może być opóźniony kilka tygodni
napisz jaki to "renomowany" sklep :)
myślę, że za kilka dni przyznają się do błędu (albo wcześniej ty
stwierdzisz, że numer konta na który poszedł przelew to nie ten sam, który
oni SPRAWDZAJĄ - mogli mieć np. błąd na stronie WWW)
--
pozdrawiam
plusz
-
5. Data: 2003-03-21 02:39:53
Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"MARIUSZ" <m...@p...pl> writes:
> jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
> go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
> sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
> dokonania przelewu !
Nic z tych rzeczy. Reklamacje moze wniesc tylko "zleceniodawca" przelewu.
To, ze to tak czasem dziala jak opisales, to glownie to, ze widzac
"potwierdzenie" sklep znajdzie to u siebie, a jesli to naprawde zadziala
w banku, to tylko pracownicy, ktorzy nie trzymaja sie procedur, i np.
bezprawnie ujawniaja tajemnice bankowe :-)
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator