eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostał
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2003-03-19 20:21:23
    Temat: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl>

    Cześć Wszyscy,

    Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
    dotarły, nawet po tygodniu...
    Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
    Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
    A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?

    Dziękuję za wszelką poradę, pozdrawiam -
    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-03-19 21:03:55
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
    go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
    sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
    dokonania przelewu !
    pozdrowka
    m...@p...pl
    Użytkownik "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć Wszyscy,
    >
    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
    > dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
    > Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
    > A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?
    >
    > Dziękuję za wszelką poradę, pozdrawiam -
    > Marcin
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/



  • 3. Data: 2003-03-20 00:56:24
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Marcin Drewniak <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl:

    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż
    > nie dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?

    Poproś sklep, żeby Ci przysłali oświadczenie na piśmie, że przelew nie
    dotarł. Mając to oświadczenie reklamuj w mBanku zaginiecie przelewu,
    niech mBank robi zadymę i szuka winnego.
    Jest całkiem prawdopodobne, że przed wystawieniem pisemnego oświadczenia
    poszukają w sklepie dokładniej i Twój przelew nagle się znajdzie ;)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)


  • 4. Data: 2003-03-20 07:22:42
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
    > dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
    > Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
    > A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?


    sklepy mają to do siebie, że sprawdzają papierowe wyciągi :))
    a taki wyciąg może być opóźniony kilka tygodni

    napisz jaki to "renomowany" sklep :)

    myślę, że za kilka dni przyznają się do błędu (albo wcześniej ty
    stwierdzisz, że numer konta na który poszedł przelew to nie ten sam, który
    oni SPRAWDZAJĄ - mogli mieć np. błąd na stronie WWW)


    --
    pozdrawiam
    plusz


  • 5. Data: 2003-03-21 02:39:53
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MARIUSZ" <m...@p...pl> writes:

    > jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
    > go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
    > sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
    > dokonania przelewu !

    Nic z tych rzeczy. Reklamacje moze wniesc tylko "zleceniodawca" przelewu.
    To, ze to tak czasem dziala jak opisales, to glownie to, ze widzac
    "potwierdzenie" sklep znajdzie to u siebie, a jesli to naprawde zadziala
    w banku, to tylko pracownicy, ktorzy nie trzymaja sie procedur, i np.
    bezprawnie ujawniaja tajemnice bankowe :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1