  • 1. Data: 2004-09-28 09:11:52
    Temat: Przelew z KK Raiffeisen?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Na infolinii Raiffeisena poinformowano mnie, że przelewy z KK są traktowane
    jako bezgotówkowe i nie są obciążone żadną dodatkową prowizją... Czy to
    prawda? Wydaje mi się to trochę zbyt piękne by było prawdziwe... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-09-28 11:38:05
    Temat: Re: Przelew z KK Raiffeisen?
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

> [...]
    > jako bezgotówkowe i nie są obciążone żadną dodatkową prowizją... Czy to
    > prawda? Wydaje mi się to trochę zbyt piękne by było prawdziwe... :)

    a dlaczego nie ? w innych bankach (Citi) tez sa takie przelewy bez prowizji
    z K

  • 3. Data: 2004-09-28 13:49:31
    Od: SebCz <s...@k...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 13:38:05 +0200, Seba
    <b...@b...gazeta.pl> napisał:

    > traktowane

    > a dlaczego nie ? w innych bankach (Citi) tez sa takie przelewy bez
    > prowizji
    > z K

    Ktoś to testował w praktyce (mam na mysli RB). Zleca sie telefonicznie,
    płatne to jakoś?

    --
    ---
    Pozdrawiam