  • 1. Data: 2005-04-17 19:47:01
    Temat: Przelew z KK w BPH
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy ktoś się orientuje czy można zrobić z BPH przelew z KK na... ten sam
    rachunek tej karty i tym samym przedłużyć GP za 0,5%? Czy tez trzeba
    najpierw na zewnątrz puścić a potem spłacić?
    Tak się zastanawiam bo jutro mam termin płatności i nie jestem pewnien czy
    jak teraz zrobie zlecenie to czy mi dojdzie w jeden dzień z ING :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2005-04-17 20:04:21
    Temat: Re: Przelew z KK w BPH
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś się orientuje czy można zrobić z BPH przelew z KK na... ten sam
    > rachunek tej karty i tym samym przedłużyć GP za 0,5%? Czy tez trzeba
    > najpierw na zewnątrz puścić a potem spłacić?

    Nie system to blokuje

    > Tak się zastanawiam bo jutro mam termin płatności i nie jestem pewnien czy
    > jak teraz zrobie zlecenie to czy mi dojdzie w jeden dzień z ING :>

    Może być problem , 3 sesja w BPH jest księgowana następnego dnia roboczego,
    a nie pamiętam jak bank księguje spłatę zadłużenia na karcie

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-04-17 20:27:52
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:04:21 +0200, Adam S. naskrobał(a):

    > Nie system to blokuje

    przez ich bakomat też?

    > Może być problem , 3 sesja w BPH jest księgowana następnego dnia roboczego,
    > a nie pamiętam jak bank księguje spłatę zadłużenia na karcie

    hm... a kasy wpłacić na rachunek bezpośrednio u nich nie moge? :>