  • 1. Data: 2009-01-09 10:39:35
    Temat: Przelew z Lukasa do Lukasa - czy środki są do dyspozycji od razu?
    Od: "smoker" <j...@o...pl>

    Czy robiąc przelew z Lukasa do Lukasa dokonywany sposobem "przez internet",
    środki przelane są do dyspozycji odbierającego natychmiast (jak np. w mBanku
    lub Inteligo)? Pytam bo nie mam tam konta.

    tia

    L.

  • 2. Data: 2009-01-09 10:44:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy robiąc przelew z Lukasa do Lukasa dokonywany sposobem "przez
    > internet", środki przelane są do dyspozycji odbierającego natychmiast (jak
    > np. w mBanku lub Inteligo)? Pytam bo nie mam tam konta.

    oczywiście
    a jest jakiś bank w którym to tak nie działa??
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-01-09 11:12:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    glang napisał(a):

    > oczywi?cie
    > a jest jaki? bank w kt?rym to tak nie dzia?a??
    > pzdr
    > GL

    Polbank, Bre (przelewy pomiedzy mBank i Multi, udajace, ze ida
    elixirem)
    BPH poznym wieczorem .

  • 4. Data: 2009-01-09 11:50:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Polbank, Bre (przelewy pomiedzy mBank i Multi, udajace, ze ida
    elixirem)
    BPH poznym wieczorem .

    ING po 19:00 w dni pracujące, po 13:00 w soboty i w trybie ciągłym w
    niedziele...

    marekz