  • 1. Data: 2010-01-06 22:54:56
    Temat: Przelew z mBanku do EB, pieniądze w czarnej dziurze.
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    4.01.2010 zleciłem przelew z mbanku do Eurobanku. Mamy już 6.01 a
    pieniędzy na koncie w euroabnku jak nie było tak nie ma.
    Posiadam rachunki w wielu bankach i korzystam z nich już od wielu lat i
    zawsze pieniądze były księgowane na rachunku docelowym tego samego dnia
    roboczego lub następnego. Jednak tym razem coś chyba jest nie tak. Wiem,
    że reklamację będę mógł złożyć chyba dopiero po 3 dniach.
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim. Ciekawe kto zawinił mbank czy eurobank?

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2010-01-06 23:05:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > że reklamację będę mógł złożyć chyba dopiero po 3 dniach.
    > Czy ktoś spotkał się z czymś takim. Ciekawe kto zawinił mbank czy eurobank?

    no ciekawe, wielokrotnie przelewałem pomiędzy tymi bankami i kasa zawsze
    była tego samego dnia...poczekaj jeszcze 1-2 dni i zacznij szukać, nic w
    przyrodzie nie ginie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-01-06 23:07:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 23:54:56 +0100, liliputek napisał(a):

> [...]
    > że reklamację będę mógł złożyć chyba dopiero po 3 dniach. Czy ktoś
    > spotkał się z czymś takim. Ciekawe kto zawinił mbank czy eurobank?

    Zgaduję. Pieniądze wróciły do mbank z powodu źle wypełnionych pól
    przelewu?

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-06 23:10:51
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    xbartx pisze:

    > Zgaduję. Pieniądze wróciły do mbank z powodu źle wypełnionych pól
    > przelewu?

    To nie powinno być powodem tego problemu. Wykonałem przelew zdefiniowany
    jak wielokrotnie w ubiegłym roku. Chyba, że coś się zmieniło od stycznia.

  • 5. Data: 2010-01-07 09:06:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 00:10:51 +0100, liliputek napisał(a):

    > To nie powinno być powodem tego problemu. Wykonałem przelew zdefiniowany
    > jak wielokrotnie w ubiegłym roku. Chyba, że coś się zmieniło od
    > stycznia.

    Jeżeli nie ma pieniędzy w mbanku, to w eurobanku, jak to mówią na grupie,
    odśwież widok - wejdź w konto i z niego wyjdź. Jeżeli dalej nie ma, to
    składaj reklamację.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-01-07 12:38:58
    Od: ukasbadu <ukasbadu@_no_spam_gmail.com>

    liliputek pisze:
> [...]
    > że reklamację będę mógł złożyć chyba dopiero po 3 dniach.
    > Czy ktoś spotkał się z czymś takim. Ciekawe kto zawinił mbank czy eurobank?

    System Eurobanku trochę dziwnie cache-uje strony, więc często widok jest
    nieaktualny. Spróbuj przeładować.

    Ł.

  • 7. Data: 2010-01-29 19:20:04
    Temat: Re: Przelew z mBanku do EB, pieniądze_w_czarnej
    Od: "jokelo" <kasiakasia22@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    a może podałeś zły nr konta, albo zle dane odbiorcy? Sprawdż najpierw w mBanku, czy
    pieniądze na pewno wyszly.

  • 8. Data: 2010-01-29 19:20:52
    Od: "jokelo" <kasiakasia22@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    z doświadczenia wiem, że takie \"awarie\" są spowodowane przez klientów. Mój znajomy
    też kiedyś strasznie denerwował się na przelwwy, a po krótkim czasie okazało się że
    nie potrafił się obsługiwać. Ja natomiast nigdy nie miałem problemów z przelewami,
    korzystam z bankowości elektronicznej w eurobanku i też bez problemu wszystko robie
    :) fajnie że wszystkie kody generuje sobie moim telefonem :)

  • 9. Data: 2010-01-29 19:21:45
    Od: "johnzestanow" <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    ja już od dawna przelewam kasę między tymi dwoma bankami, mam konto w Eurobanku a
    współpracownicy w mbanku i nigdy nie było problemu z dojściem kasy :) zawsze tego
    samego dnia. Może coś po prostu źle wypełniłeś ;)

  • 10. Data: 2010-01-29 20:00:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "johnzestanow" news:hjvcg9$9h8$1@z-news.wcss.wroc.pl

    [ciach]