  • 1. Data: 2005-02-15 20:40:52
    Temat: Przelewy Polska -> Niemcy
    Od: "Coach" <c...@T...op.pl>

    Który bank ma możliwość dokonywania przelewów na konta niemieckie po
    możliwie najniższych kosztach? Szukałem na stronie DB PBC, ale nic nie
    znalazłem. Chciałbym również by opłaty za prowadzenie konta i wydanie karty
    były jak najniższe. Dodam tylko że jestem studentem. Czy ktoś jest w stanie
    mi coś doradzić?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2005-02-15 21:26:32
    Temat: Re: Przelewy Polska -> Niemcy
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Coach" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > karty
    > były jak najniższe. Dodam tylko że jestem studentem. Czy ktoś jest w

    Bylo o tym na grupie przynajmnij kilka razy w ostatnich dniach. Wystarczy
    poszukac.

    P.D.
    http://e-platnosci.23.pl

  • 3. Data: 2005-02-16 12:57:45
    Od: "Coach" <c...@T...op.pl>

    > Bylo o tym na grupie przynajmnij kilka razy w ostatnich dniach. Wystarczy
    > poszukac.

    Znalazlem informacje o przelewach z Niemiec do Polski a nie na odwrót. A
    poza tym może jako student w niektórych bankach bede mial jakas znizke...?

    Michał

  • 4. Data: 2005-02-16 13:45:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Coach"

    > Znalazlem informacje o przelewach z Niemiec do Polski a nie na
    > odwrót. A
    > poza tym może jako student w niektórych bankach bede mial jakas
    > znizke...?

    może DB ma darmowe przelewy do Niemiec - w kazdym razie jako student
    masz tam konto za 1 zl, darmowe przelewy i karte VE wazna rowniez w
    internecie i z bezplatnuymi bankomatami w wielu bankach na swiecie.
    Sprawdz http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=db_star
    t_konto
    a na 0-801 181818 moze powiedza ci jak jest z przelewami do DB do
    Niemiec
    *** blad ***