  • 1. Data: 2003-06-13 14:07:48
    Temat: Przelewy do 16:00 w VW e-direct?
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy to prawda, ze do 16:00 mozna wyslac przelew na trzecia sesje elixiru
    poprzez e-direct VW Bank? Jesli tak, to jest to bank najbardziej przyjazny do
    zlecania przelewow na ten sam dzien.
    A kanal telefoniczny?
    Do kiedy trzeba zrobic przelew, aby miec go jeszcze tego samego dnia w mBanku
    lub w Lukasie?

  • 2. Data: 2003-06-13 15:30:58
    Temat: Re: Przelewy do 16:00 w VW e-direct?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzez e-direct VW Bank? Jesli tak, to jest to bank najbardziej przyjazny

    Nie jest to niemożliwe, gdyż trzecia sesja trwa w KIR od 16.00 do 17.30. Ale
    jeżeli tak jest, to utwierdza mnie to w przekonaniu, że darmowy VW to oferta
    promocyjna, tymczasowa - za przelewy wysłane tuż przed sesją bank płaci dużo
    (im wcześniej przed sesją wyśle dane tym prowizja jest niższa). Tak więc na
    dłuższą metę będzie to dla banku niekorzystne.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-06-13 15:58:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek J wrote:
    > prowizja jest niższa). Tak więc na dłuższą metę będzie to dla banku
    > niekorzystne.

    Ale dobre dla przedsiebiorcow.
    W tym wypadku wysokie saldo to moze rekompensowac..

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-13 16:41:35
    Od: "raptor" <r...@w...pl>

> [...]
    na
    > dłuższą metę będzie to dla banku niekorzystne.

    A mi się wydaje, że po prostu VW robi to co możliwe. Jdane zejdą do systemu
    przed wysłaniem III sesji to przelew jest realizowany. Choć sprawdziłem w
    ich materiałach, że zapewniają realizację w przypadku zlecenia przelewu do
    godz. 13.00 to nie są złośliwi i nie wykorzystują sytuacji jak niektóre inne
    banki (lokując wolną kaskę na ON).