  • 1. Data: 2002-12-02 16:17:52
    Temat: Przelewy-pytanko
    Od: "ansuz" <a...@t...pl>

    Gdyby na ROR został wysłany przelew w obcej walucie np. dolarach, euro, a
    ROR jest w złotówkach to taki przelew zostanie przeksięgowany na złotówki?
    Jeśli tak to po jakim kursie?
    Pzdr
    Ansuz

  • 2. Data: 2002-12-02 18:03:09
    Temat: Re: Przelewy-pytanko
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    tak jeśli wcześniej złożysz takie upoważnienie do przewalutowania (kurs dla
    dewiz), w przeciwnym razie przelew powinien byc zwrocony do nadawcy

  • 3. Data: 2002-12-02 21:39:38
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Przeliczą walutę na PLN po kursie skupu dewiz ( na pewno nie po kursie
    skupu pieniędzy). Skup dewiz jest w obrocie bezgotówkowym i najczęściej
    korzystniejszy niż kurs skupu pieniędzy ( w obrocie gotówkowym ).

    PLIS

  • 4. Data: 2002-12-03 17:40:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asip1s$dip$1@news2.tpi.pl, Grzesio wrote:
    > tak jeśli wcześniej złożysz takie upoważnienie do przewalutowania
    > (kurs dla dewiz), w przeciwnym razie przelew powinien byc zwrocony do
    > nadawcy

    Niekoniecznie, zależy od banku. Wiem, że w Inteligo i (od pewnego czasu) w
    mBanku takie upoważnienie nie jest wymagane.

    Po kursie skupu walut danego banku, zwykle dostępne na stronach
    internetowych.

    --
    Robert