  • 1. Data: 2005-12-12 13:21:33
    Temat: Przelewy w Lukasbanku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Właśnie próbowałem zlecić przelew w tym ich cudacznym systemie.
    Pierwsze próba -- "Błąd działania systemu. (EMCI:20338)". Druga "Błąd
    komunikacyjny. Szczegółowy opis nie jest dostępny".

    A przyczyna? Otóż Lukas wymaga, by kwotę podawać z przecinkiem -- a sam podaje
    z kropką...

  • 2. Data: 2005-12-13 06:04:06
    Temat: Re: Przelewy w Lukasbanku
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > A przyczyna? Otóż Lukas wymaga, by kwotę podawać z
    > przecinkiem -- a sam podaje z kropką...

    Nie tylko u nich. Ja kiedyś walczyłem podobnie z mBankiem.

  • 3. Data: 2005-12-13 16:05:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Dec 2005 06:04:06 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, ab <a...@i...wroc.pl>
    napisał(-a):

    > Nie tylko u nich. Ja kiedyś walczyłem podobnie z mBankiem.

    Może z VWBankiem? Tam wymagana jest kropka, ale akurat jasno to piszą, tak
    wymagają i tak podają. W mBanku wymagają (i prawidłowo zresztą) przecinka.

    W Lukasie podają z kropką, a wymagają przecinka.