  • 1. Data: 2013-09-30 15:18:22
    Temat: Przelewy z Millenium
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    Był sobie przelew z Millenium do mBanku. W dniu, w którym przelew został
    złożony, od nadawcy przelewu otrzymałem potwierdzenie przelewu w formie
    pdf. Kasa w mBanku pojawiła się dopiero po 3 dniach roboczych. Od
    nadawcy przelewu dowiedziałem się, że jest teraz jakiś nowy system i
    musiał dodatkowo autoryzować przelew żeby pieniądze wyszły z konta i
    dlatego to tak długo trwało.
    Więc pytanie do obeznanych w Millenium:
    Czy po wygenerowaniu potwierdzenia przelewu w Millenium, można następnie
    anulować lub wstrzymać wykonanie przelewu?

    Marcin

  • 2. Data: 2013-09-30 21:38:02
    Temat: Re: Przelewy z Millenium
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-09-30 15:18, Marcin pisze:
> [...]
    > Czy po wygenerowaniu potwierdzenia przelewu w Millenium, można następnie
    > anulować lub wstrzymać wykonanie przelewu?

    a na potwierdzeniu było, że przelew zlecony czy zrealizowany?

    mam konto w Mille, robię sporo przelewów, ale kasa najczęściej jest w
    tym samym dniu na koncie odbiorcy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-10-01 09:23:40
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    W dniu 2013-09-30 21:38, RobertS pisze:

    > a na potwierdzeniu było, że przelew zlecony czy zrealizowany?
    >
    > mam konto w Mille, robię sporo przelewów, ale kasa najczęściej jest w
    > tym samym dniu na koncie odbiorcy

    na potwierdzeniu nie mam takiej informacji, jest natomiast podany
    status: Zautoryzowany

    Marcin

  • 4. Data: 2013-10-01 21:38:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > na potwierdzeniu nie mam takiej informacji, jest natomiast podany
    > status: Zautoryzowany
    >

    > Marcin

    a powinien być zrealizowany

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-10-02 10:53:21
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    W dniu 2013-10-01 21:38, RobertS pisze:

    > a powinien być zrealizowany

    np w mBanku mogę wygenerować pdfa z potwierdzeniem dopiero od momentu
    gdy przelew zostanie zrealizowany. Wychodzi na to, że w Mille
    potwierdzenie ma dwa stany. W pierwszym jest tylko informacja, że
    przelew został złożony, a w drugim że wyszedł z banku. Mnie interesuje
    fakt czy użytkownik może wstrzymać przejście z jednego stanu do drugiego?

    Marcin

  • 6. Data: 2013-10-24 23:27:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Post pisany 01 października.

    "Marcin" l2btms$273$...@n...news.atman.pl

    > Więc pytanie do obeznanych w Millenium:
    > Czy po wygenerowaniu potwierdzenia przelewu
    > w Millenium, można następnie anulować lub
    > wstrzymać wykonanie przelewu?

    Można zlecić odroczony.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'