  • 21. Data: 2006-04-29 21:00:14
    Temat: Re: Przelewy z zagranicy a Urzad Skarbowy
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    news:b7bc1$4453d36a$540ad61f$14412@news.chello.pl...
    > Hahaha... tym bardziej bezsensowna jest twoja wypowiedz.

    Jeżeli zakładasz, że piramidy z Egiptu wywieźliby Polacy to owszem - moja
    wypowiedź była bez sensu.
    pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-04-30 09:53:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 22:55:08 +0200, Mario <o...@o...pl> wklepał(-a):

    >Gdyby tylko piramida była czyjąś własnością....ale nie jest.

    Czyli Egipt jako państwo też się do niej nie przyznaje?
    Pewnie teraz wstyd się przyznać, skoro znaleziono już większe piramidy. :]

  • 23. Data: 2006-04-30 10:34:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > Czyli Egipt jako państwo też się do niej nie przyznaje?
    > Pewnie teraz wstyd się przyznać, skoro znaleziono już większe piramidy. :]

    Jakie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2006-04-30 14:15:53
    Temat: Re: Przelewy z zagranicy a Urzad Skarbowy [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 12:34:39 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wklepał(-a):

    >Jakie?

    A takie coś w Bośni:
    http://turystyka.wp.pl/gid,8278598,kat,5271,katn,Gal
    erie,galeriazdjecie.html?ticaid=11858

    I bodajże gdzieś w Meksyku jeszcze:
    http://pejzaze.onet.pl/30035,g,galeria.html

    Poza tym są piramidy w Ameryce Środkowej, które objętościowo są większe od
    egipskich.