  • 1. Data: 2010-02-16 11:16:51
    Temat: Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, przelewy zagraniczne z konta zlotowkowego w euro ile Wam ida?
    Do niemieckich bankow np szly mi takie przelewy 2 dni robocze, a jeden
    wyslany do hiszpanskiego banku juz 5 dni i niema :(
    Czy to normalne czy powinienem sie niepokoic?

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-16 11:29:20
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek23" news:4b7a7eaa$1@news.home.net.pl

> [...]
    > wyslany do hiszpanskiego banku juz 5 dni i niema :(
    > Czy to normalne czy powinienem sie niepokoic?

    Nie wiem jak sprawa sie ma z Hiszpania ale ja po 5 dniach bym sie niepokoil.
    Standardowo przelew na linii Polska - strefa euro (glównie Niemcy, Holandia
    oraz Wlochy) szedl mi maksymalnie dwa dni. W druga strone strefa euro -
    Polska równiez wszystko zamykalo sie maksymalnie w dwóch dniach roboczych.

    Moze telefon na mLinie rozwiaze przynajmniej czesc watpliwosci?

  • 3. Data: 2010-02-16 11:31:07
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-02-16 12:16, Jacek23 pisze:
    > Witam, przelewy zagraniczne z konta zlotowkowego w euro ile Wam ida?

    zalezy czy sepa czy swift

  • 4. Data: 2010-02-16 12:53:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > wyslany do hiszpanskiego banku juz 5 dni i niema :(
    > Czy to normalne czy powinienem sie niepokoic?

    Jak 5 dni roboczych to sie niepokoic, jak 5 dni lacznie z weekendem to sie
    nie niepokoic.