  • 1. Data: 2006-09-17 10:58:45
    Temat: Przeniesienie KK do BPH i karta Premium Club
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś próbował przenosić kartę z innego banku do BPH, wnioskując o kartę
    MC Premium Club? Na stronie nie znalazłem informacji czy w tym wypadku jest
    taka możliwość.

    I jeszcze jedno, wiem że temat był wielokrotnie wałkowany: wymagają
    rezygnacji z poprzedniej karty? Czy to zależy głównie od doradcy i
    jego 'widzimisię'? Może ujednolicili już procedurę?

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 2. Data: 2006-09-17 12:02:28
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH i karta Premium Club
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > kartę
    > MC Premium Club? Na stronie nie znalazłem informacji czy w tym wypadku

    Można

    > I jeszcze jedno, wiem że temat był wielokrotnie wałkowany: wymagają
    > rezygnacji z poprzedniej karty? Czy to zależy głównie od doradcy i

    Zależy wyłącznie od tego czy spłacasz całość zadłużenia (wtedy można
    zostawić starą kartę) czy też kwote minimalną (wtedy bank spłaca zadłuzenie
    i wymagana jest rezygnacja z karty)

    > jego 'widzimisię'? Może ujednolicili już procedurę?

    Procedury są jednolite ale interpretacje mogą być różne :)

    Darek

  • 3. Data: 2006-09-18 07:29:27
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    I jeszcze pytanie, czy mająć KK w BPH a nie mając tam konta, płaci się co
    miesiąc za dostęp do kanału internetowego? W TOiP nie znalazłem inf. na ten
    temat.

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 4. Data: 2006-09-18 09:38:00
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Damian Kuczera napisał(a):
    > I jeszcze pytanie, czy mająć KK w BPH a nie mając tam konta, płaci się co
    > miesiąc za dostęp do kanału internetowego? W TOiP nie znalazłem inf. na ten
    > temat.

    Jest za darmo.

    W moim przypadku ciekawe jest też to, że od pół roku nie mam żadnego
    produktu BPH, a dostęp do Teleserwisu jak najbardziej tak.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-09-18 16:57:59
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > W moim przypadku ciekawe jest też to, że od pół roku nie mam żadnego
    > produktu BPH, a dostęp do Teleserwisu jak najbardziej tak.

    Bywa i tak

    Darek