  • 11. Data: 2006-02-03 23:35:44
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Raiffeisen - czy ktoś to przerabiał?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek napisał(a):

    > Może sie mylę ale czy Visa Nova to przypadkiem też nie jest kredytówka?

    Nie też. To jest kredytówka

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-02-04 07:10:27
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie też. To jest kredytówka
    Bo napisałeś: "Ja wprawdzie nie przenosiłem KK do Raifiego" no więc
    zgłupiałem, bo przecież właśnie Visa Nova jest kredytówką. :)

    Przemek

  • 13. Data: 2006-02-04 07:31:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek napisał(a):

    > Bo napisałeś: "Ja wprawdzie nie przenosiłem KK do Raifiego" no więc
    > zgłupiałem, bo przecież właśnie Visa Nova jest kredytówką. :)

    "Nie przenosiłem" czyli nie rezygnowałem z KK w innym banku. Czy to jest
    trudne do zrozumienia?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2006-02-04 08:13:13
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > "Nie przenosiłem" czyli nie rezygnowałem z KK w innym banku. Czy to jest
    > trudne do zrozumienia?

    Nie ;) Jak już wcześniej odpisałem zrozumiałem co autor miał na myśli :)

    Przemek

  • 15. Data: 2006-02-04 15:17:58
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek napisał(a):

    > Nie ;) Jak już wcześniej odpisałem zrozumiałem co autor miał na myśli :)

    ...i wszystko jasne ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2006-02-06 09:33:42
    Od: TS <t...@p...onet.pl>

    Czeslaw Bajer napisał(a):

    > Przyłączam się do negatywnej opinii o tym banku, obsłudze i ich kartach.

    Ja również - oprócz monstrualnych kolejek w oddziale "zachwycili" mnie
    również przysłaniem wyciągu w otwartej, nie zaklejonej kopercie.

    KK miałem tam przez 1 miesiąc i wystarczy.

    --

    TS
    to_nie_ten_adres -> jakubwedrowycz

  • 17. Data: 2006-02-06 10:15:35
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    TS wrote:
    > również przysłaniem wyciągu w otwartej, nie zaklejonej kopercie.

    I to na dwa dni przed terminem spłaty.

    > KK miałem tam przez 1 miesiąc i wystarczy.

    Patrzcie, to tak jak ja !

    MichalL

  • 18. Data: 2006-02-06 22:47:48
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > Przyłączam się do negatywnej opinii o tym banku, obsłudze i ich kartach.
    >
    > Cz. Bajer

    W dniu 30.12.2005 złożyłem kompletny wg obsługi banku wniosek o
    przeniesieniu limitu kredytowego z LUKAS BANKU. W ciagu 7 dni miałem
    otrzymać listem decyzję kredytową. Ok. 10 stycznia skontaktowałem się z
    R-linią celem uzyskania informacji o postępie mojej sprawy. Okazało się, że
    wyciąg za ostatnie 3 miesiące z LUKAS BANKU jest "nietaki", pomimo
    pieczątki banku na każdej stronie oraz datowniku imiennym na każdej
    stronie. Dostarczyłem jeszcze razem w związku z tym wyciąg - na oryginalnym
    papierze (niebieskim - lukas banku). Miało być już OK. Miał ktoś się ze mną
    skontaktować. Dzisiaj zadzwoniłem na R-linię i dowiedziałem się, że muszę
    przedstawić umowę limitu z Lukas Bankiem oraz =) oryginalną historię za
    ostatnie 3 m-ce. Po pierwsze - przeleciała mi promocja, w której tak bardzo
    chciałem wziąć udział. Po drugie - nikt z banku ze mną nie kontaktował się.
    W tak zwanym międzyczasie LUKAS BANK podwyższył mi limit i obniżył
    oprocentowanie, bez najmniejszych problemów. Nie rozumiem filozofii
    Raiffeisena. Wołanie trzeci raz o historię rachunku oraz o umowę limitu
    jest chyba nadużyciem.

    Stanowczo odradzam ten bank i na dniach zamknę "promocyjnie" otwarte konto.
    Szkoda, że nikt z obsługi nie umie wyjaśnić problemu, przy jednoczesnym
    braku możliwości skontaktowania się bezpośrednio z centralą.

    karta kredytowa RFBANK nie wiem czy jest taka korzystna - popatrz ile
    musisz spłacić w dniu spłaty, żeby uchronić się od całości odsetek; z tego
    co powiedziała mi Pani w banku - całość (albo całość spłacona i zero
    odsetek a jak chociaż coś niespłacone to całość odsetek). Nie sprawdzałem,
    nie czytałem, ale odpowiedź ta wypaczyła moje pojęcie o kartach
    kredytowych.

  • 19. Data: 2006-02-07 13:08:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> writes:

> [...]
    > odsetek a jak chociaż coś niespłacone to całość odsetek). Nie sprawdzałem,
    > nie czytałem, ale odpowiedź ta wypaczyła moje pojęcie o kartach

    Wszystkie znane mi karty kredytowe tak mają.

    MJ