  • 1. Data: 2006-05-16 23:21:16
    Temat: Przeniesienie KK na podstawie wyciagow
    Od: Marek <q...@w...pl>

    Witam!
    Doradzcie jaki bank przy przenoszeniu karty patrzy tylko na wyciagi i o
    nic nie pyta? :)
    chcialem przeniesc do mBanku ale tam do wypelnienia oswiadczenie o
    dochodach i ten nieszczesny stosunek do sluzby wojskowej, ktory niestety
    wciaz jest nieuregulowany
    Jest jakis bank ktory nie bedzie o to pytal jezeli pokaze wyciagi z
    "dobrze prowadzonej" KK (wszystko splacane w terminie)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-16 23:44:27
    Temat: Re: Przeniesienie KK na podstawie wyciagow
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek napisał(a):

    > Witam!
    > Doradzcie jaki bank przy przenoszeniu karty patrzy tylko na wyciagi i o
    > nic nie pyta? :)

    ING Bank Śląski

    Pozwolę sobie na mały cytat, gdyż właśnie jestem w trakcie likwidacji mojej
    KK w BPH

    "Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej.
    W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję, iż jest możliwość
    przeniesienia limitu kredytowego Zaproponujemy taki sam limit
    jak na dotychczasowej karcie oraz uproszczoną procedurę przyznania karty,
    nie wymagającą dokumentowania osiąganych dochodów.

    1. Warunkami skorzystania z oferty będą:
    a) posiadanie od minimum 3 miesięcy karty kredytowej wydanej przez
    jeden z banków
    b) terminowe regulowanie zobowiązań z tytułu zadłużenia w limicie do
    karty kredytowej wydanej przez dotychczasowy bank (spłata co najmniej kwoty
    minimalnej po każdym cyklu rozliczeniowym),
    c) deklaracja rezygnacji z obecnej karty na rzecz karty kredytowej
    ING.
    2. Wymagane dokumenty:
    a) dokumenty konieczne do identyfikacji klienta
    b) wniosek o kartę (standardowy),
    c) ostatnie trzy wyciągi z rachunku karty kredytowej z banku
    prowadzącego rachunek karty lub zaświadczenie wystawione przez bank
    prowadzący rachunek karty, potwierdzające terminowe regulowanie zobowiązań
    z tytułu zadłużenia w limicie do karty kredytowej,
    d) oświadczenie ? zobowiązanie do rezygnacji z obecnie posiadanej
    karty kredytowej wraz

    z pisemną zgodą na spłatę zadłużenia na dotychczasowym rachunku karty
    kredytowej,
    z rachunku karty kredytowej w ING Banku Śląskim oraz zobowiązanie do
    dostarczenia potwierdzenia zamknięcia dotychczasowej karty w terminie 2
    miesięcy od momentu podpisania umowy (składane w momencie podpisania umowy
    o kartę), "

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-05-17 06:59:33
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > prowadzący rachunek karty, potwierdzające terminowe regulowanie zobowiązań
    > z tytułu zadłużenia w limicie do karty kredytowej,

    U mnie nawet wyciągów nie chcieli.
    Fakt faktem że osoba która weryfikowała wniosek internetowy coś skopała
    i kartę dostałem nie jako switcher ale jako nową i trochę trzeba było
    się namęczyć żeby wszystko wyprostować.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-05-17 10:34:39
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Doradzcie jaki bank przy przenoszeniu karty patrzy tylko na
    > wyciagi i o nic nie pyta? :)

    Mam wrazenie, ze wszystkie pytaja, ale nie weryfikuja tego co
    zadeklarujesz. Czyli trzeba im podawac "miejsce zatrudnienia",
    "dochod" itp.

    marekz

  • 5. Data: 2006-05-18 19:07:26
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > Jest jakis bank ktory nie bedzie o to pytal jezeli pokaze wyciagi z
    > "dobrze prowadzonej" KK (wszystko splacane w terminie)?

    Millenium

    Przemek