  • 11. Data: 2009-06-16 17:24:36
    Temat: Re: [kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    radamanthys pisze:
    > Śmiem się nie zgodzić... od dwóch miesięcy bujam się po bankach i wierz mi,
    uzyskanie kolejnych produktów kredytowych, z których KK powinna być najłatwiej
    \"uzyskiwalnym\", z hipoteką na karku komplikuje sprawy. Dochodzi nawet do paradoksów
    takich jak niemożność otrzymania KK w banku, w którym jeszcze miesiąc temu miałem
    kartę, poprawnie ją obsługiwałem, spłaciłem i zrezygnowałem.

    Ja nie miałem żadnych problemów.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-06-16 17:56:28
    Temat: Re: Przeniesienie kk z mbanku do ...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Cze, 18:01, marco <u...@s...net> wrote:

    > Wyższa kultura ma tak zawsze czy tylko poznański oddział na Półwiejskiej
    > ma tak przyjazne procedury?

    Niestety, oni tak mają. Uciąłem sobie ostatnio pogawędkę z
    dysponentką. Zamiast "przenosin" z punktu zaproponowała zwykłą
    ścieżkę wyrobienia karty, znaczy się informacje na ich stronie to
    zwykły kit. Z działalnością jest tak jak piszesz. Kiedy spytałem się
    o dochody ze zleceń, wywołało to lekką konsternację, po chwili jednak
    pańcia wpadła na pomysł, że prawdopodobnie zostanę potraktowany jako
    "wolny zawód". A co to oznacza ? "Trudno mi powiedzieć, jak analityk
    do tego podejdzie...", odpowiedziała panienka z okienka. A dochody
    kapitałowe ? Giełda, surowce, znaki towarowe, royalties ? Niestety
    nie. Czyli waszą kartę otrzyma prędzej alkoholik na rencie socjalniej
    niż milioner - inwestor ? Niestety tak, odpowiedziała koryfeuszka
    "wyższej kultury bankowości".

    Ja ich po prostu kocham. Do tego stopnia, że wykonuję kilkadziesiąt
    transakcji ich debetówką w obcych bankomatach. Chcę, żeby do mnie
    dopłacali. I kochali mnie równie mocno, jak ja ich.