  • 11. Data: 2005-06-01 06:41:19
    Temat: Re: Przeniesienie kredytu hipotecznego - dzięki Wam już nic nie wiem!
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    Grzes napisał(a):

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja składałem wniosek o kredyt hipoteczny w BZWBK to od złożenia
    > wniosku ze wszystkimi dokumentami decyzja była w 2 dni, oczywiście
    > pozytywna, tylko że w BZWBK nie ma kredytu w CHF :(

    dla porównania BPH - ok.miesiąc . w miedzyczasie uzupełnienie dokumentów
    o których wczesniej nie było mowy (i strata 2 tygodni), ale końcowy
    efekt ok - kredyt wyzszy niz potzrebny.
    Zeby było smieszniej- oczekiwanie wyszło na dobre - dzieki wachaniom
    kusu CHF w tamtym czasie zoszczędziłem kilkaset złotych przy
    przeliczaniu kredytu.
    Fakir