  • 1. Data: 2009-01-24 00:11:59
    Temat: PrzeniesienieKK do Getin - cos sie zmienilo ?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dzis z wyciagiem KK z innego polecialem zalatwic przeniesienie do Getina.
    Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy pan w oddziale stwierdzil, ze mimo
    posiadania KK w innym banku obowiazuje mnie papierologia z US.
    To byla nieuswiadomiona jednostka czy cos sie w tej kwestii ostatnio
    zmienilo ?

    --
    in

  • 2. Data: 2009-01-24 10:06:22
    Temat: Re: PrzeniesienieKK do Getin - cos sie zmienilo ?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > To byla nieuswiadomiona jednostka czy cos sie w tej kwestii ostatnio
    > zmienilo ?

    Ja skladalem oswiadczenie o dochodach (etat)
    No i juz 4 tygodnie czekam na decyzje.

    --
    Darek

    --
    Darek

  • 3. Data: 2009-01-24 10:25:06
    Od: źrebaczek <k...@w...pl>

    On 24 Sty, 01:11, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > To byla nieuswiadomiona jednostka czy cos sie w tej kwestii ostatnio
    > zmienilo ?

    o tym, czy bank do którego chcesz przenieść kartę nie decyduje
    "nieuswiadomiona jednostka" w oddziale.

    Jeśli dostarczysz wszystkie dok. to przeniesienie przebiega szybciej.
    Wiedz, że jeśli złożysz na dzień dobry niekompletną dok. to i tak
    będziesz proszony o uzupełnienie a co za tym idzie cały proces opóźni
    się.

    Poza tym każdy potencjalny klient banku ma inną historię kredytową a
    więc mnie mogą prosić o inne dok. a Ciebie o inne
    mimo iż oboje przenosilibyśmy kartę do tego samego banku.

  • 4. Data: 2009-01-25 00:51:06
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
> [...]
    > posiadania KK w innym banku obowiazuje mnie papierologia z US.
    > To byla nieuswiadomiona jednostka czy cos sie w tej kwestii ostatnio

    Byłem przed dwoma dniami w oddziale by przenieść lub wyrobić kartę.
    Pracownica nawet nie zająknęła się nt. dokumentów (zażądano jedynie
    oświadczenia). Doradziła wystąpienie o nową kartę "bo szybciej" i tak
    też zrobiłem. Zobaczymy jak pójdzie.

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2009-01-25 01:33:03
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MM napisał(a):

> [...]
    > Pracownica nawet nie zająknęła się nt. dokumentów (zażądano jedynie
    > oświadczenia). Doradziła wystąpienie o nową kartę "bo szybciej" i tak

    Oświadczenie o wysokości dochodów czy dane pracodawcy też?

    PG

  • 6. Data: 2009-01-25 02:23:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Oświadczenie o wysokości dochodów czy dane pracodawcy też?

    I co jesli ktos ma umowy zlecenia i spory limit KK w innym banku ?
    Sadzilem, ze procedura "przeniesienia" jest po to, aby ominac cala ta
    biurokracje.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-01-25 14:19:05
    Od: MM <n...@i...pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > Oświadczenie o wysokości dochodów czy dane pracodawcy też?

    Prowadzę dg, więc moje dane jako przedsiębiorcy i oświadczenie o
    uzyskiwanych dochodach. Dochód podałem bardzo niski, kilkukrotnie
    zaniżony od średniej ostatnich 3 miesięcy. Zawsze mam zwyczaj zaniżać
    dochód jeśli prawdziwy nie jest absolutnie konieczny. Pytanie
    przedsiębiorcy o dochód jest jeszcze gorsze od pytania kobiety o wiek. :))

    Biorę pod uwagę, że mogły się mylić albo nie być na bieżąco. Ogólnie
    panie mało zorientowane były, mało wiedziały o ofercie a na prośbę o
    TOiP karty podały TOiP ROR-ów i, co lepsze, jeszcze szukały w nim
    kosztów ubezpieczenia wnioskowanej karty. :)

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2009-01-25 14:23:53
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
    > I co jesli ktos ma umowy zlecenia i spory limit KK w innym banku ?
    > Sadzilem, ze procedura "przeniesienia" jest po to, aby ominac cala ta
    > biurokracje.

    Niestety nie wiem. Po latach doświadczeń z bankami są one dla mnie
    większą tajemnicą niż były na początku w wyobrażeniach. Zaczynam
    dochodzić do przekonania, że słowo "bank" etymologicznie wywodzi się od
    "rosyjskiej ruletki". ;)

    --
    pzdr