  • 1. Data: 2006-08-29 06:33:33
    Temat: Przenoszenie KK: Czy infolinia Raiffeisena wprowadza ludzi w blad?
    Od: "Adam Bak" <a...@w...pl>

    Piszecie, ze w Raiffeisenie mozna wyrobic sobie nowa KK na podstawie juz
    posiadanej i ze oni nie wymagaja rezygnacji z tej pierwszej.

    Ale na infolinii powiedziano mi dzisiaj, ze jezeli chce miec u nich karte z
    limitem wyzszym o 30% to po jej otrzymaniu w ciagu 7 dni musze zlikwidowac
    stara. I ze banki sie miedzy soba dogaduja w tej sprawie i to sprawdzaja. A
    jak nie chce zamykac starej karty to moge dostac w Raiffeisenie limit
    stanowiacy jedynie ulamek tego, co mam na dotychczasowej karcie. To jak to w
    koncu jest?

    W dodatku 2 dni temu ktos pisal, ze wolali od niego dane pracodawcy, a ponoc
    przy przenoszeniu KK obowiazuje skrocona procedura ...

  • 2. Data: 2006-08-29 07:03:33
    Od: "Adam Bak" <a...@w...pl>

    I jeszcze jedno pytanie:
    Pytaja o dane pracodawcy, czy nie, bo kazdy pisze co innego.

  • 3. Data: 2006-08-29 07:18:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-29 09:03, osobnik Adam Bak stwierdził, iż:
    > I jeszcze jedno pytanie:
    > Pytaja o dane pracodawcy, czy nie, bo kazdy pisze co innego.

    A jeśli pytają, to co z tego? To, że coś wpisujesz na wniosku nie
    oznacza, że jest weryfikowane.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-08-29 10:13:57
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Adam Bak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zlikwidowac
    > stara. I ze banki sie miedzy soba dogaduja w tej sprawie i to

    Jeszcze najlepiej zapytaj na infolinii czy mozesz okrasc jakas
    babcie...

    marekz

  • 5. Data: 2006-08-29 15:36:26
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Bak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W dodatku 2 dni temu ktos pisal, ze wolali od niego dane pracodawcy, a
    > ponoc
    > przy przenoszeniu KK obowiazuje skrocona procedura ...

    ZTCW analityk podejmuje dane na podstawie wielu pojedynczych przesłanek w
    tym wniosku.

    Mi pomimo braku aktualnego zatrudnienia i jeszcze (jakimś cudem :-) )
    przysługującego statusu studenta oraz nieuregulowanego stosunku do wojska
    przyznali kartę. Zaważył o tym niezły limit na poprzedniej karcie, silna
    uczelnia i silna marka poprzedniego pracodawcy oraz zgoda na wszystkie
    śmiecie marketingowe.

  • 6. Data: 2006-08-29 20:40:17
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Ale na infolinii powiedziano mi dzisiaj, ze jezeli chce miec u nich karte
    > limitem wyzszym o 30% to po jej otrzymaniu w ciagu 7 dni musze zlikwidowac
    > stara. I ze banki sie miedzy soba dogaduja w tej sprawie i to

    Bzdura, idz do oddzialu. Mialem kk w Multibanku wydana pod lokate, gdyby
    banki sie miedzy soba dogadywaly, to na pewno by mi tej karty nie wydali
    wiedzac, ze byla pod lokate. A dostalem w Rajfim 30% wyzszy limit bez
    zadnego problemu. Karta przyszla jakos bardzo szybko (chyba w ciagu 3dni) -
    bylem tym mocno zaskoczony. A jestem studentem z nieuregulowanym stosunkiem
    do sluzby wojskowej, kserowali ksiazeczke wojskowa, a mimo to bez problemu
    dostalem kk.

    Pozdrawiam
    Sebastian.

  • 7. Data: 2006-08-29 20:59:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A jeśli pytają, to co z tego? To, że coś wpisujesz na wniosku nie
    > oznacza, że jest weryfikowane.

    Sugerujesz, że każdy, ot tak, podpisze się pod fałszywymi danymi, bo nie
    są weryfikowane?

  • 8. Data: 2006-08-30 05:21:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > Sugerujesz, że każdy, ot tak, podpisze się pod fałszywymi danymi, bo nie
    > są weryfikowane?

    W IV RP niewiele osob widzi w tym cos zlego...

    MK

  • 9. Data: 2006-08-30 07:33:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-29 22:59, osobnik Wojciech Nawara stwierdził, iż:
    > Sugerujesz, że każdy, ot tak, podpisze się pod fałszywymi danymi, bo nie
    > są weryfikowane?

    Gdzie napisałem, że mają być fałszywe? Napisałem tylko, że nie są
    weryfikowane. Bez znaczenia więc, czy wpiszesz tam "bezrobotny",
    "emeryt", "dg" czy "umowa o pracę", nie będzie to miało wpływu na
    decyzję kredytową. Chyba, że tak bardzo ktoś wstydzi się tego, co robi i
    musi to koniecznie ukryć.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-08-30 07:34:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-30 07:21, osobnik MK stwierdził, iż:
    > W IV RP niewiele osob widzi w tym cos zlego...

    To było do mnie kierowane?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl