  • 11. Data: 2006-08-30 17:39:38
    Temat: Re: Przenoszenie KK: Czy infolinia Raiffeisena wprowadza ludzi w blad?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Gdzie napisałem, że mają być fałszywe? Napisałem tylko, że nie są
    > weryfikowane. Bez znaczenia więc, czy wpiszesz tam "bezrobotny",
    > "emeryt", "dg" czy "umowa o pracę", nie będzie to miało wpływu na
    > decyzję kredytową. Chyba, że tak bardzo ktoś wstydzi się tego, co robi i
    > musi to koniecznie ukryć.

    Moment, mowa była o podawaniu dokładnych DANYCH pracodawcy, a nie tylko
    wyborze "bezrobotny-emeryt-dg-umowa o pracę" z listy wyboru. To primo.

    Secundo - po cholerę więc to pole we wniosku, skoro nie ma żadnego
    znaczenia dla podjęcia decyzji kredytowej? I dlaczego zakładasz, że brak
    weryfikacji tegoż jest równoznaczny z tym, że wypełnienie tego pola
    dowolną treścią nie ma znaczenia dla podjęcia decyzji? To dwie zupełnie
    różne sprawy.

  • 12. Data: 2006-08-30 17:46:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-30 19:39, osobnik Wojciech Nawara stwierdził, iż:
    > Moment, mowa była o podawaniu dokładnych DANYCH pracodawcy, a nie tylko
    > wyborze "bezrobotny-emeryt-dg-umowa o pracę" z listy wyboru. To primo.

    No więc je wpisujesz.

> [...]
    > weryfikacji tegoż jest równoznaczny z tym, że wypełnienie tego pola
    > dowolną treścią nie ma znaczenia dla podjęcia decyzji? To dwie zupełnie

    Może do scoringu, który nie jest decyzyjny? Może do statystyki jakiejś?
    Może zwykłe cele marketingowe?
    Jeśli oferta polega na wymianie karty na podstawie 3 wyciągów, to jest
    to logiczne, że wszystko, poza nimi i Twoim dowodem jest zbędne (bo nie
    ma wpływu na decyzję kredytową). A to, że jest wymagane pewnie z czegoś
    wynika.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2006-08-30 18:54:47
    Od: p...@c...pl

    > Bzdura, idz do oddzialu. Mialem kk w Multibanku wydana pod lokate, gdyby
    > banki sie miedzy soba dogadywaly, to na pewno by mi tej karty nie wydali
    > wiedzac, ze byla pod lokate. A dostalem w Rajfim 30% wyzszy limit bez
    > zadnego problemu. Karta przyszla jakos bardzo szybko (chyba w ciagu 3dni) -
    > bylem tym mocno zaskoczony. A jestem studentem z nieuregulowanym stosunkiem
    > do sluzby wojskowej, kserowali ksiazeczke wojskowa, a mimo to bez problemu
    > dostalem kk.
    >
    > Pozdrawiam
    > Sebastian.

    Witam,
    też miałem podobną sytuację. W Nordei dostałem KK MC Aspiracje z limitem 10k
    pod blokadę lokaty. Następnie tą jedną kartę przeniosłem do dwóch banków, w tym
    do Raifiego i nikt się nie czepiał. Pewnie gdybym poszedł ze starą KK gdzieś
    jeszcze to też bym ją wymienił :)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 14. Data: 2006-08-30 22:02:06
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > weryfikacji tegoż jest równoznaczny z tym, że wypełnienie tego pola
    > dowolną treścią nie ma znaczenia dla podjęcia decyzji? To dwie zupełnie

    Jeżeli podałeś prawdziwe dane miejsca pracy - w razie problemów będzie
    wiadomo, gdzie wejść na wynagrodzenie.

    Jeżeli podałeś fałszywe - w razie problemów można zaatakować z
    paragrafów karnych - czyli na koszt państwa.

    Zawsze jakaś korzyść jest.

    Pzdr: Witek