  • 11. Data: 2009-08-07 20:13:56
    Temat: Re: Przenoszenie KK przy DG
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-07, MarekZ <b...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Możesz mieć rację - zadeklarowałem 11 lat. :)

    Z mojego doświadczenia, to jak deklaruję "prawie 2 lata",
    to albo żądają stosu papierów (Polbank, Alior), albo
    w ogóle odmawiają (Multi, Citi).

    Przy czym to się zaczęło niedawno, bo jeszcze pół roku
    temu było o wieele prościej, a system takiego Multi
    nawet sam mnie nominował do jakiś promocyjnych limitów.

    A teraz mam wrażenie, że po głupią kartę z 5k, to ja
    muszę przynosić zaświadczenie o numerze buta. A żeby
    było śmieszniej, to moi pracownicy dostają tenże sam
    produkt "na dowód".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-08-07 20:17:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > A teraz mam wrażenie, że po głupią kartę z 5k, to ja
    > muszę przynosić zaświadczenie o numerze buta. A żeby
    > było śmieszniej, to moi pracownicy dostają tenże sam
    > produkt "na dowód".

    To może trzeba zmienić formę działalności ? Zrobić się etatowym prezesem
    i problem zniknie :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-08-07 20:55:55
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > za
    >
    > To co ? Takim krezusom jak notariusz czy komornik te=BF kart nie
    > wydadz=B1 ? G=B3upi czy niem=B1drzy ?

    Wolne zawody oraz DG, które już mają jakiś firmowy kredyt w tym banku,
    dostają. Reszta nie.

  • 14. Data: 2009-08-07 21:08:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To może trzeba zmienić formę działalności ? Zrobić się etatowym prezesem
    > i problem zniknie :)

    Aż tak desperacko tej karty nie chcę, żeby sobie komplikować księgowość
    (koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-08-07 21:13:40
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sie, 22:55, " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>
    wrote:

    > Wolne zawody oraz DG, które już mają jakiś firmowy kredyt w tym banku,
    > dostają. Reszta nie.

    Cała prawda o pozycji przedsiebiorcy w chorym, skorumpowanym kraju nad
    Wisłą...

  • 16. Data: 2009-08-07 22:24:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sie, 23:08, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Aż tak desperacko tej karty nie chcę, żeby sobie komplikować księgowość
    > (koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

    Będąc członkiem zarządu własnej spółki możesz w ogóle nie płacić ZUS-
    u. To jeden z wielu polusów tej formy prawnej własnej działalności. ja
    tak działałem ostatnich sześć lat.

  • 17. Data: 2009-08-07 22:26:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]

    > (koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

    >Będąc członkiem zarządu własnej spółki możesz w ogóle nie płacić ZUS-u.

    Tylko co mu to da w kontaktach z bankiem badającym jego zdolność?

  • 18. Data: 2009-08-08 00:14:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Sie, 00:26, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Tylko co mu to da w kontaktach z bankiem badającym jego zdolność?

    Funkcja członka zarządu to taki quasi-etat. Quasi, bo ani to etat, ani
    zlecenie, ani dzieło ani kontrakt menedżerski. Dostanie PIT-a prawie
    takiego samego jak pracownik. Dla banku będzie ten "bezpieczniejszy".
    Świstek o "zatrudnieniu" wystawi mu pełnomocnik Zgromadzenia
    Wspólników. Albo księgowa. Albo on sam.

  • 19. Data: 2009-08-08 07:15:58
    Od: marco <u...@s...net>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-08-07, MarekZ <b...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.

    Raczej bycia już klientem szacownej instytucji. Co do długości
    prowadzenia w Millenium przyznali się, że ma być minimum 12 miesięcy,
    jak nie to w ogóle nie rozmawiają ;)

    --
    Pozdrawiam,
    MP

  • 20. Data: 2009-08-08 07:22:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:13:40 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Cała prawda o pozycji przedsiebiorcy w chorym, skorumpowanym kraju nad
    > Wisłą...

    A co ma do tego korupcja?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd