  • 31. Data: 2009-08-08 18:54:23
    Temat: Re: Przenoszenie KK przy DG
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:139420a0-0f41-4af5-9eb3-510fc607b2df@o13g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 8 Sie, 00:26, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Tylko co mu to da w kontaktach z bankiem badającym jego zdolność?

    >Funkcja członka zarządu to taki quasi-etat. Quasi, bo ani to etat, ani
    >zlecenie, ani dzieło ani kontrakt menedżerski. Dostanie PIT-a prawie
    >takiego samego jak pracownik. Dla banku będzie ten "bezpieczniejszy".

    Nieprawda.
    Sprawdzane w autopsji.
    Większości banków nie jesteś w stanie wytłumaczyć o co chodzi.

  • 32. Data: 2009-08-08 23:01:16
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):

    > http://www.stat.gov.pl/regon/

    tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija
    wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)

    PG

  • 33. Data: 2009-08-08 23:02:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija
    > wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)
    >
    > PG

    a przepraszam, zauwazylem dopiero teraz:
    stan danych na dzień: 2009-06-30

    no ale przynajmniej informuja o jakze czestej aktualizacji danych :)

    PG

  • 34. Data: 2009-08-09 10:19:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija
    > wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)

    baza jest aktualizana okolo co miesiac, ze mna bylo tak samo, teraz juz jest

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 35. Data: 2009-08-10 15:13:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 8 Sie, 09:25, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > firmie, dali 22000 limitu na złotej karcie. Ale to było w 1998 roku...

    > Chcesz się założyć ? Ale całkiem serio, o wszystko, co masz ?

    Mania wielkosci niestety nie jest uleczalna ....

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 36. Data: 2009-08-10 15:15:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "marco" <u...@s...net> napisał w wiadomości

    > Piszemy sobie o problemach z KK dla prowadzącego DG a Ty dorabiasz do
    > tego ideologie i mówisz o 10 milionach. Litości.

    Toz nie widzisz ze on bredzi pod pozorami normalnosci?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 37. Data: 2009-08-10 15:38:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sie, 17:13, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Mania wielkosci niestety nie jest uleczalna ....

    "Widzę, że waść z gminu, a cham honoru nie ma"...Wchodzisz w zakład,
    czy tchórzysz jak tusk ?

  • 38. Data: 2009-08-10 15:40:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sie, 17:15, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Toz nie widzisz ze on bredzi pod pozorami normalnosci?

    Żałosny, tchórzliwy dupek z ciebie. Typowy peol. Po raz kolejny mogę
    się założyć, ze w realu nie pyskowałbyś tak odważnie, kmiocie.

  • 39. Data: 2009-08-10 15:58:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    "Widzę, że waść z gminu, a cham honoru nie ma"...Wchodzisz w zakład,
    czy tchórzysz jak tusk ?

    Nie zakładam się nigdy, a już tym bardziej z ludzmi z niższych klas. Kodeks
    honorowy mi na to nie pozwala.

    PS Naucz sie ekspercie korzystac z czytników a nie z zasranego gmaila,
    którego nie mozna cytowac.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 40. Data: 2009-08-10 16:01:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    >Żałosny, tchórzliwy dupek z ciebie. Typowy peol. Po raz kolejny mogę
    się założyć, ze w realu nie pyskowałbyś tak odważnie, kmiocie.

    Nie mialbys czasu szczurzy ogonku dyskutowac bedac przycisniety do ziemi
    moja stopa.
    Dawaj ten swój wyciag. Z pelnymi danymi osobowymi frajerze. Przynajmniej
    bedziemy wiedziec kogo obsmiewac nastepne lata. Boukun juz nam sie znudzil.

    PS czy masz blizej do Tworek, czy do Ząbek?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl