  • 1. Data: 2009-06-26 09:34:54
    Temat: Przepowiednia Jackowskiego
    Od: "wektor" <g...@p...onet.pl>

    Nie mówcie mi proszę, że nic się nie stanie, a gospodarka ma się nieźle.
    Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
    będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,
    absolutnie wszystkich!"
    http://nautilus.org.pl/article.php?articlesid=1833

  • 2. Data: 2009-06-26 10:21:53
    Temat: Re: Przepowiednia Jackowskiego
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "wektor" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
    > będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,

    Ten mitoman skompromitowal sie juz co najmniej dwa razy w zeszlym
    roku...Niech wiec moze swoje przepowiednie ograniczy do szukania
    zaginionych...

  • 3. Data: 2009-06-26 10:49:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
    > będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,

    postraszy, postraszy (bo niby jak inaczej zwrócić na siebie uwagę) a potem
    powie że przecież
    "dobrze" ze sie nie spełniło....

    george

  • 4. Data: 2009-06-26 13:49:43
    Od: skawet <s...@o...eu>

    znajoma twarz,
    czy to nie on uczestniczył parę lat temu w programie na polsacie
    w którym wskazywał policji miejsce gdzie, rzekomo miały znajdować się
    zwłoki a w końcu nigdy nic nie znajdowali.

  • 5. Data: 2009-06-26 14:03:38
    Od: skawet <s...@o...eu>

    dochodzę do wniosku, że pan Jackowski robi (a przynajmniej próbuje)
    karierę na nie trafionych przepowiedniach.
    Przewrotna taktyka, ale czego człowiek nie wymyśli.

  • 6. Data: 2009-06-26 14:27:36
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 26-06-2009 o 16:03:38 skawet <s...@o...eu> napisał(a):

    > dochodzę do wniosku, że pan Jackowski robi (a przynajmniej próbuje)
    > karierę na nie trafionych przepowiedniach.
    > Przewrotna taktyka, ale czego człowiek nie wymyśli.

    stara taktyka analitykow: jesli nie mozna przepowiadac trafnie, to nalezy
    przepowiadac czesto :-)
    IMHO facet ma nadrozwinieta intuicje.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-06-26 15:57:11
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

  • 8. Data: 2009-06-26 23:04:29
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jun 26, 11:34 am, "wektor" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
    > będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,

    No no z tym człowiekiem to połowa analityków zatrudniana przez banki
    może się równać.

  • 9. Data: 2009-06-30 14:32:19

    Fri, 26 Jun 2009 16:03:38 +0200, w <h22kfs$uca$1@news.onet.pl>, skawet
    <s...@o...eu> napisał(-a):

    > dochodzę do wniosku, że pan Jackowski robi (a przynajmniej próbuje)
    > karierę na nie trafionych przepowiedniach.

    Taki Jan Werbiński-bis? ;)
    To trzeba będzie go więc czytać...