  • 1. Data: 2005-01-21 13:14:06
    Temat: Przerwa techniczna w PKO Inteligo
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanym przeglądem technicznym,
    w nocy z dnia 22 na 23 stycznia br. od godz. 0:00 do 5:00, nastąpi
    przerwa w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego PKO
    Inteligo. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 2. Data: 2005-01-21 13:37:58
    Temat: Re: Przerwa techniczna w PKO Inteligo
    Od: Peet <b...@o...pl>

    Do czego zmierzasz?
    Chyba lepiej jak robią przerwy w nocy niż w dzień?

  • 3. Data: 2005-01-21 13:38:58
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Peet wrote:
    > Do czego zmierzasz?
    > Chyba lepiej jak robią przerwy w nocy niż w dzień?

    e nie, ja tylko informacyjnie :-) moze ktos nie wie :-) Ja dzis
    zauwazylem info, to postanowilem sie podzielic z innymi.

    Akurat ja wiekszosc rzeczy na kontach robie po 24, moze sa tez inni tacy.

    tez uwazam ze lepiej rodzic to w nocy niz w dzien.

  • 4. Data: 2005-01-21 16:17:12
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "GideoN" <z...@p...pl> wrote in message

    > tez uwazam ze lepiej rodzic to w nocy niz w dzien.

    No nie wiem - położne niewyspane, lekarz wkurzony, że go budzą, bo taka
    owaka do rana zaczekać nie mogła... ;)

    T.