  • 1. Data: 2003-12-15 23:47:28
    Temat: Przewalutowanie
    Od: "Kam" <k...@t...pl>

    W tabeli opłat i prowizji mbanku pojawiła się nowa opłata za przewalutowanie
    transakcji dokonanej kartą płatniczą w innej walucie niż waluta rozliczeniowa.

    Czyli np. dokonując transakcji w Niemczech kartą do ekonta oprócz strat na
    przewalutowaniu EUR->USD->PLN zapłaci dodatkowo 2% prowizji.

    Dzwoniłem na mLinię i wytłumaczono, że ta opłata istniała od zawsze, ale była
    ukryta. Nie chcę mi się w to wierzyć. Napiszcie jak to jest z tym
    przewlutowaniem naprawdę (jeśli rzeczywiście jest to dodatkowa opłata, to
    przestanę korzystać z ich kart na wypadach wakacyjnych.

    Podobno takie opłaty pojawiły się w innych bankach. Jakich? Słyszałem o BZWBK.

    Kam

  • 2. Data: 2003-12-16 00:04:16
    Temat: Re: Przewalutowanie
    Od: "LUZYTA" <l...@N...gazeta.pl>

    > Dzwoniłem na mLinię i wytłumaczono, że ta opłata istniała od zawsze, ale była
    > ukryta. Nie chcę mi się w to wierzyć.

    Faktycznie tak było, i czas uświadomić sobie, że takie mechanizmy to żadna
    nowość. Poczytaj sobie:
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=50

    Zamów sobie nową kartę do ekonta, nie będziesz miał podwójnego przewalutowania
    w strefie euro.

  • 3. Data: 2003-12-16 09:56:38
    Od: "Kam" <k...@t...pl>

    > Faktycznie tak było, i czas uświadomić sobie, że takie mechanizmy to żadna
    > nowość. Poczytaj sobie:
    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=50

    Dziękuję za link. Czuję się oszukany przez banki. Bardzo dobrze, że teraz banki
    muszą się pochwalić tymi opłatami.

    Pozdrawiam
    Kam

  • 4. Data: 2003-12-16 22:17:54
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    LUZYTA <l...@N...gazeta.pl> nagryzmolił(a) w
    news:brli60$8r7$1@inews.gazeta.pl :

> [...]
    > nowość. Poczytaj sobie:
    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=50
    >
    > Zamów sobie nową kartę do ekonta, nie będziesz miał podwójnego

    Owszem takie opłaty istniały od zawsze, ale nie wierzę że było to zawsze aż
    2% !!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2003-12-19 06:45:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl> wrote in
    message news:bro07m$bj6$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem takie opłaty istniały od zawsze, ale nie wierzę że było to zawsze

    > 2% !!

    No, moglo to byc np tylko 3% ;).

    Maciej