  • 11. Data: 2008-08-13 08:15:49
    Temat: Re: Przewalutowanie CHF->PLN
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Piszesz nieprawdę.
    JaC

    -----

    > Żadnych kosztów nie będzie - od dawna wpisują hipoteki kaucyjne w PLN z ryzykiem
    kursowym.

  • 12. Data: 2008-08-15 18:00:21
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Piszesz nieprawdę.

    A co się może zmienić przy przewalutowaniu? Tylko kwota spadnie o ryzyko
    kursowe.
    Jak Ci zależy zmieniaj KW za każdym razem przy przewalutowaniu.
    Ja mam wpis stary w CHF z Mille hipoteka zwykła bo w umowie nie podali ile
    PLN mi przyznali (kredyt denominowany),
    ale w zeszłym roku juz mam wpis kaucyjna w PLN kwota + ryzyko kursowe i przy
    przewalutowaniu nie mam zamiaru tego zmieniać.
    Po ponownym przewalutowaniu na CHF kwota przecież wzrośnie o ryzyko.
    --
    MisiekK