  • 1. Data: 2011-01-25 08:46:05
    Temat: Przewalutowanie przy wpłacie gotóki
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy klient, wpłacając gotówkę w kasie banku (oddziału) na rachunek obcy
    w innej niż wpłacana suma walucie, zostanie poinformowany o tym, że
    zostało dokonane przewalutowanie?

    Jeżeli tak, to czy to nie jest naruszenie tajemnicy bankowej (wpłacający
    dowie się, jaka jest waluta rachunku docelowego).

  • 2. Data: 2011-01-25 09:33:10
    Temat: Re: Przewalutowanie przy wpłacie gotóki
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli tak, to czy to nie jest naruszenie tajemnicy bankowej (wpłacający
    > dowie się, jaka jest waluta rachunku docelowego).

    rachunek obcy czyli prowadozny w innym banku - to miałeś na myśli??
    jeśli tak to Twój bank nie wie w jakiej walucie jest ten rachunek.
    Jesli Twój bank prowadzi rozliczenia we wpłacanej walucie to nic nie będzie
    przewalutowywał tylko wyśle to co wpłacasz i bank odbiorca - w przypadku gdy
    waluta rachunku odbiorcy jest inna, przewalutuje
    w drugim przypadku (brak rozliczeń w tej walucie) dowiesz się o
    przewalutowaniu, ale nie zależy to od waluty rachunku odbiorcy, ba! może być
    sytuacja że rachunek odbiorcy jestr prowadzony we wpłacanje walucie, a
    przewalutowanie wystąpi 2x :)

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2011-01-25 09:42:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.01.2011 10:33, PH wrote:
    > Użytkownik "XYZ"<j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > rachunek obcy czyli prowadozny w innym banku - to miałeś na myśli??
    Nie, rachunek obcy, czyli nie mój, ale prowadzony w tym samym banku,
    (ergo bank ma dostęp do informacji w jakiej walucie jest prowadzony
    rachunek).

  • 4. Data: 2011-01-25 09:51:02
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Nie, rachunek obcy, czyli nie mój, ale prowadzony w tym samym banku, (ergo
    > bank ma dostęp do informacji w jakiej walucie jest prowadzony rachunek).

    to może zostać poinformowany ale niekoniecznie :)

  • 5. Data: 2011-01-25 19:45:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    PH <P...@p...news> dared to write:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > to może zostać poinformowany ale niekoniecznie :)

    Gorzej: dowie się, że dany numer rachunku jest poprawny - czyli pozna numer rachunku
    beneficjenta. To dopiero jest naruszenie tajemnicy bankowej!

    k.