  • 11. Data: 2002-04-08 05:16:36
    Temat: Re: Przewalutowywanie on-line
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 8 Apr 2002 00:14:47 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Czy przy zwyklym, najzwyklejszym koncie da sie cos takiego zrobic??? :)

    Da sie

    >(i czy to musi byc Citi? :)

    Tak :( I jesli chcesz miec przelewy online na walutach to w nablizszym
    czasie raczej tylko Citi pozostanie.
    Za to mimo "fantastycznych" kursow w Citku mozna bylo kiedys (nie wiem
    czy dalej mozna) robic takie jaja, ze przelewajac odpowiednia ilosc
    groszy na USD sie zarabialo :-). Niektorzy nawet probowali pisac do
    tego skrypty ;-))).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-04-08 07:31:04
    Od: "Dariusz Zwierzynski" <a...@f...pl>

    > Waluty mozesz wplacac w CitiGolda tylko.

    Nieprawda, wplacalem i wyplacalem dolary w normalnym malym oddziale Citi.

    Dariusz Zwierzynski

  • 13. Data: 2002-04-08 19:43:43
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Dariusz Zwierzynski" <a...@f...pl> wrote in message

    > Nieprawda, wplacalem i wyplacalem dolary w normalnym malym oddziale Citi.

    a to musialem trafic na przeszkolona zaloge po sp. Handlobanku.... niestety
    umieja obsluzyc tylko USD, inszej marki waluty trzeba wplacac/wyplacac w
    CitiGoldach

    -adrian