  • 11. Data: 2002-11-26 19:10:38
    Temat: Re: Przez PayPal (albo ekwiwalent) do Polski?
    Od: marek jedlinski <e...@l...pdi.net>

    On Mon, 25 Nov 2002 09:04:47 +0100, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Niby tak - tyle że język polski jest stosunkowo mało znany w świecie. Trzeba
    >niemało odwagi, aby nie rozumiejąc ani słowa w ciemno zapisać się i podać
    >numer KK.

    Faktycznie. Może ja im przetlumacze witrynke na angielski, bo tym sie
    akirat zajmuje zawodowo :)

    Dziękuję wszystkim za sugestie. Zajrze do pauY.pl; na razie zalozylem konto
    w kagi.com - wyglada to niezle (pobieraja $2.50 albo 5% od transakcji), ale
    jest jeden problem: za przelew biora 35 (trzydziesci piec!!) dolarow. To
    juz sie kompletnie nie oplaca, jesli licze na wplaty rzedu $10-15 raz albo
    dwa razy w miesiącu, jak dobrze pojdzie. Ale zamiast przelewu mogą wyslac
    czek, co nie kosztuje nic, wiec zostaja tylko koszty zrealizowania czeku u
    nas, a to powinno byc jednak znacznie mniej niz $35.

    .marek

    --
    No ads, no nags freeware: http://keynote.prv.pl
    (KeyNote, PhoneDeck, KookieJar, Oubliette)

  • 12. Data: 2003-01-07 23:44:05
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    marek jedlinski <e...@l...pdi.net> skribis:

    >ci przeslac $10, ale nie mam jak." A ja bym chcial te $10 czasem dostac :)
    >Wyglada na to, ze przez PayPal sie nie da, ale czy ktos zna inne podobnie
    >dzialajace serwisy,

    egold.
    http://www.cash.prv.pl/egold.htm

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Don't shut love out of your life by saying it's impossible to find.