  • 1. Data: 2011-01-04 12:28:44
    Temat: Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    ...który nie wygląda najlepiej. Nie potwierdza hossy z ostatnich dwóch lat i
    zmierza do poziomu z początku 2009 roku. Skippy pewnie mógłby na nim
    parabolkę narysować.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2011-01-04 18:52:25
    Temat: Re: Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    A co chcesz przez swoja wypowiedz przekazac??

    I dlaczego akurat ten indeks i jak on sie ma i do czego??

    "Umieram" z ciekawosci

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2011-01-04 19:28:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Rozjeżdża się z indeksami.

  • 4. Data: 2011-01-04 19:34:56
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Bo ma do tego pelne prawo

    A musi "sie zjezdzac"??

    :-)

  • 5. Data: 2011-01-04 19:41:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Loser" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ciao
    >
    > Bo ma do tego pelne prawo
    >
    > A musi "sie zjezdzac"??

    Musi... dzisiaj było przyćmienie słońca :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-01-04 20:31:12
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Jak juz 2 krotnie pisalem w nawiazaniu do watku Geaorge'a to juz nie to co w
    latach 2002-lato 2008

    Nie ma takich powiazan jak kiedys

    I to ze BDI spadnie to nie oznacza niemal nic dla indeksow gieldowych, a
    zwalszcza nie jest juz zadnym istotnymwskaznikiem wyprzedazaajcym

    JAk chcecie poszukajcie tamtych watkow

    Pozdrowko

    Loser

  • 7. Data: 2011-01-04 21:36:27
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > ...który nie wygląda najlepiej. Nie potwierdza hossy z ostatnich dwóch lat
    > i zmierza do poziomu z początku 2009 roku. Skippy pewnie mógłby na nim
    > parabolkę narysować.

    Z innej beczki niż przedpiścy powiem, że już się ich tyle narysowałem, iż
    chwa'tit.
    Jak komuś to coś dało i zarobił, to fajnie.
    Jak nie - no to po 4 latach juz nic więcej nie zrobię w tym zakresie:)

    Co do samego BDI to ja nie bardzo widzę sensowne (grywalne) korelacje.

  • 8. Data: 2011-01-04 21:40:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Loser" <l...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > I to ze BDI spadnie to nie oznacza niemal nic dla indeksow gieldowych, a
    > zwalszcza nie jest juz zadnym istotnymwskaznikiem wyprzedazaajcym

    No cóż ja mam jednak odmienne zdanie :).
    W średnim i długim terminie trudniej tym BDI manipulować w porównaniu z FED
    funds rate i S&P500.
    No chyba że FED posunie sie do zamawianiu pustych frachtów aby "manage
    expectation"...

    george

    P.S. Niestety należy uwzględnic wrost mocy przewozowych po ostatnim boomie
    transportowym (średni czas życia statku towarowego to 25lat).

  • 9. Data: 2011-01-04 22:20:06
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    George- nie mowie, ze calkiem

    Ale juz zdecydowanie nie tak

    Szczegolnie z uwagi na Capesizy, ktorych coraz wiecej

    A ze teraz akurat powoli sie zbliza Chinski Nowy Rok-
    a Chinczycy swietuja niezle to normalne, ze w tym czasie spada, bo
    teraz akurat statki mialyby podchodzic pod zaladunek a przychodzic wlasnie
    na chinskie swieta

    Taki drobiazg itp

    Ale jak ktos lubi to niech oglada

    Pozdrowko

    Loser

    PS dzis spadl o 80 punktow a Stany i inne za ceanami z grubsza na zero :-)

  • 10. Data: 2011-01-04 22:22:00
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Loser wrote:

    > I to ze BDI spadnie to nie oznacza niemal nic dla indeksow gieldowych, a
    > zwalszcza nie jest juz zadnym istotnymwskaznikiem wyprzedazaajcym
    >
    > JAk chcecie poszukajcie tamtych watkow

    Ja pamiętam pół roku temu, jak ktoś przytaczał tutaj ten indeks jako
    argument, za rychłą zwałką.