  • 51. Data: 2010-03-02 21:09:44
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja chcę dobrobytu TUTAJ - w mojej ojczyźnie.

    I chciałbym również aby to towarzystwo wzajemnej pookrągłostołowej adoracji
    wreszcie zostało odłączone od koryta, bo prowadzi ono mój kraj na skraj
    bankructwa.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2010-03-02 21:15:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jestem pewien, że Endriu kiedyś z tego wyrośnie. Tylko musi spotkać osoby,
    > które przekonają go, że program UPR jest politycznym folklorem i może
    > istnieć
    > WYŁĄCZNIE w publicystyce i felietonach.

    Trzeba tyko poprzeć odpowiednich ludzi którzy gwarantują zmiany, a nie
    pookrągłostołowych oszustów którzy od 20 lat robią w trąbe swoich wyborców,
    a jedyny ich plan polega na zadłużaniu swojej własnej ojczyzny, oraz
    zrzekaniu się suwerenności własnego narodu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2010-03-02 22:02:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ja chcę dobrobytu TUTAJ - w mojej ojczyźnie.

    Twoje postrzeganie otaczającej rzeczywistości, że wybierają i są wybierani
    do władzy tylko agenci kurwy i złodzieje jest w mniejszości. Powinieneś to
    zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa. Dobrobyt się poprawi
    oczywiście też, jako produkt uboczny.

  • 54. Data: 2010-03-02 22:23:18
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Skorzystaj z tego co zrobili agenci. Możesz
    > wziąć paszport i zmienić otoczenie na lepsze.

    Ha, ha, ha. Endriu w Brukseli? I może jeszcze jakieś wysokie stanowisko?

    kc

  • 55. Data: 2010-03-02 22:34:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

    > spokojnie... Endriu jest wierzący, ale nie praktykujący... tyle razy wklejał
    > fragmenty pana M. a nawet nie posłał mu datku, o które chłop tak prosi... już
    > nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty wymagasz by w
    > kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to patriota nowej
    > generacji...

    Dzieki za pamiec co dzisiaj rzadkie w narodzie. Dalem dwa razy po $20
    dolarow a moglem sie przeciez
    sam za to napic. Michalkiewicza szanuje za zdrowy osad narodowy. Zydzi
    ze sciepy na niego pluli, nie mogli
    uwierzyc, ze ja, honorowy Zyd, mistrzowi drinki funduje. Odpoweidzialem,
    ze Mistrz Michalkiewicz moze i
    czepia sie Kahalu przesadnie ale to czlowiek takiego wymiaru, ze gdyby
    co to on pierwszy schowa Zyda
    u siebie w szafie.

    fatso

  • 56. Data: 2010-03-02 22:47:16
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa. Dobrobyt się poprawi

    Już Józef Wissarionowicz Stalin odkrył, że najefektywniej poprawia się dobrobyt
    zmniejszając ilośc konsumentów...

  • 57. Data: 2010-03-03 06:51:55
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Powinieneś to zmienić. Te 80% do odstrzału to rak tego społeczeństwa.
    > Dobrobyt się poprawi
    > oczywiście też, jako produkt uboczny.

    Nie użyłem ani razu słowa "odstrzelić". Sprytnie manipulujesz i wciskasz w
    moje usta słowa któych nie powiedziałem.
    Powtarzam jeszcze raz - życzę Polsce aby pookrągłostołowa mafia wreszcie
    została odstawiona od koryta gdyż w mokjej opini prowadzi ona mój kraj na
    manowce.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2010-03-03 07:04:57
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > wyborców, a jedyny ich plan polega na zadłużaniu swojej własnej ojczyzny,
    > oraz zrzekaniu się suwerenności własnego narodu.

    Problem polega na tym, ze ci nasi wybrancy co innego mowia przed wyborami, a
    co innego robia po wyborach

    Leszek

  • 59. Data: 2010-03-03 07:05:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > została odstawiona od koryta gdyż w mokjej opini prowadzi ona mój kraj na

    A kulminacyjnym momentem tego całego prowadzenia na manowce jest
    katastrofalne i opłakane w skutkach ZREZCZENIE SIĘ SUWERENNOŚCI SWOJEGO
    WŁASNEGO KRAJU na rzecz Unii Europejskiej.

    Za to Polsce przyjedzie jeszcze zapłacić, chociaż pierwsze rachunki juz
    przychodzą (np. zablokowanie budowy autostrady w dolinie Rospudy przez
    antypolskie stowarzyszenia ekologiczne która zagraża Niemieckim portom)...

    Gdyby w Polsce rządził ktoś na wzór Łukaszeniki w/w "ekolodzy" przykuwający
    się do drzew na zlecenie Anieli Merkel siedzieli by juz w pierdlu za
    zakłócanie porządku publicznego.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2010-03-03 07:08:08
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Problem polega na tym, ze ci nasi wybrancy co innego mowia przed wyborami,
    > a co innego robia po wyborach

    Po 1989 roku Polacy wbrew pozorą cały czas wybierają okrągły stół - łacznie
    z Kaczyńskimi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/